W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza – budynek nr III

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza – budynek nr III
  Treść zamówienia:
Gmina Cieszyn - Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn, Rynek 1
Wydział Inwestycji Miejskich 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12 tel. (0-33) 4794350, faks: 4794361 (jako prowadzący postępowanie) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n: “Budowa mieszkań komunalnych przy ul. Mickiewicza – budynek nr III”.

1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.um.cieszyn.bip-gov.pl
Na pisemny wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej (cena 160 zł):
- można odebrać w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 160 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,
- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.

2. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 17 mieszkaniami komunalnymi wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku zgodnie z zatwierdzonym projektem technicznym i warunkami pozwolenia na budowę oraz specyfikacją techniczną. Charakterystyka obiektu do realizacji:
- powierzchnia zabudowy - 199,20 m2
- powierzchnia użytkowa - 485,36 m2
- powierzchnia całkowita - 769,25 m2
- kubatura - 2.708,73 m3
Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z użytkowym poddaszem. W poziomie piwnic mieszczą się komórki lokatorskie. W poziomie parteru i 2-ch kondygnacji powtarzalnych mieści się 15 mieszkań jednopokojowych z aneksem kuchennym i łazienką po 5 na każdej kondygnacji, zaś w poziomie poddasza mieszczą się 2 mieszkania dwupokojowe (pokój, sypialnia) z kuchnią i łazienką.

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.21.13.40-4 Budownictwo wielorodzinne; 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45.33.00.00-9 Hydraulika i roboty sanitarne.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia 30.11.2007 r.

5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wznoszenie kompletnych budynków min. 2-kondygnacyjnych w technologii tradycyjnej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 1.000.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- zapewnią osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót instalacji sanitarnych wewnętrznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
e) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,
f) oświadczenie, na formularzu oferty, że:
- Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 400 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej,
- Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
- sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
h) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

7. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: cena oferty - 100 %.

8. Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

9. Termin składania ofert upływa dnia 06.02.2007 r. o godz. 10.00. Opakowanie z ofertą oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. Otwarcie ofert odbędzie się 06.02.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Wydziału Inwestycji Miejskich w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18.

10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

11. Informacja na temat umowy ramowej i dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się.

13. Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 02.01.2007 r.

przedmiar_cz_budowlana.pdf
Opis_techniczny_ins_elektr.pdf
PZT.pdf
w.pdf
Opis_techniczny_wzm_konstr.pdf
siwz_zalaczniki.doc
co.pdf
cwu.pdf
Architektura.pdf
Usuniety_zalacznik_instalacje_sanitarne_przedmiar.doc
kanalizacja.pdf
Elektryka.pdf
Modyfikacja_nr1_tresci_SIWZ_oraz_zmiana_terminu.pdf
projbudwyk.pdf
siwz_zalaczniki.pdf
wewnetrzne_instalacje_sanitarne_po_modyfikacji_przedmiar.pdf
SIWZ_mickiewicza.pdf
Specyfikacja_techniczna_cz_elektryczna.pdf
przedmiar_przylacze.pdf
Opis_techniczny_konstr.pdf
Opis_techniczny_ins_san.pdf
projtechczelektr.pdf
Przedmiar_cz_elekt.pdf
siwz.pdf
Opis_techniczny_architektura.pdf
konstrukcja.pdf
Usuniety_zalacznik_centralne_ogrzewanie_przedmiar.doc
Specyfikacje_techniczne_cz_elektr.pdf
Elewacje.pdf
ST_cz_budowlana.pdf
Sptechczsan.pdf

Załączniki

cwu.pdf pdf, 1.81 MB
co.pdf pdf, 1.94 MB
w.pdf pdf, 3.13 MB

Powiadom znajomego