W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ORG.271.31.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy ORG.271.31.2024
Zamawiający Gmina Cieszyn - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie
Tryb zamówienia Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
unieważnienie

dotyczy: postępowania Nr ORG.271.31.2024 o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest ,,Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn” 
 

Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1, którego przedmiotem jest ,,Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn” Zamawiający w dniu 18 grudnia 2024 r. odrzucił ofertę i unieważnił niniejsze postępowanie.

 

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27 listopada 2024 r. opublikowane zostało ogłoszenie o zamówieniu dotyczące postępowania, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, którego przedmiotem jest ,,Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn”. Ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja warunków zamówienia zamieszczone zostały na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego (bip.um.cieszyn.pl). Termin składania ofert upłynął 4 grudnia 2024 r. o godz. 9:00. Do upływu tego terminu złożono dwie oferty. W toku badania ofert Zamawiający w dniu 5 grudnia 2024 r. wezwał wykonawcę Centrum Szkoleniowe „Potęga Balansu” Joanna Bienioszek, ul. Batorego 18/4, 43-200 Pszczyna do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, a następnie w dniu 13 grudnia 2024 r. do uzupełnienia brakujących dokumentów. W wyznaczonym terminie, to jest do dnia 17 grudnia 2024 r. do godz. 8:00 Wykonawca nie dostarczył dokumentów potwierdzających odbycie trzymiesięcznego stażu oraz posiadania przeszkolenia i doświadczenia w zakresie umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, kształtowania nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningu zachowań społecznych. 

W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy. 

Pozostała jedna oferta, która nie podlega odrzuceniu, jednak jej wartość znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

 

Uzasadnienie prawne:

-        art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń,

-        art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) tj.: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

 

 

 

Pouczenie:

Zgodnie z art. 513 pkt 1 Pzp wykonawca ma prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 Pzp. Odwołujący jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 Pzp.

Jako, że pismo zostało przekazane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do Zamawiającego upływa 23 grudnia 2024 r., czyli po 5 dniach przekazania żądania wyjaśnień, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp.

Załączniki

Powiadom znajomego