W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

SP3.KS.272.1.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa artykułów spożywczych na rok 2022 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy SP3.KS.272.1.2021
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie
Tryb zamówienia Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie
rozstrzygnięcie

Informacja z rozstrzygnięcia ofert znajduje się pod nazwą "Zawiadomienie o wyborze  pakiet 3 6 8 9", "Zawiadomienie o wyborze  pakiet 1 4 5 7 "

Informacja z rozstrzygnięcia ofert znajduje się pod nazwą "Zawiadomienie o wyborze  pakiet 3 6 8 9", "Zawiadomienie o wyborze  pakiet 1 4 5 7 "

Załączniki

Powiadom znajomego