W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
fax: +48 33 47 94 303
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytki ePUAP/SEKAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZPIF.271.1.8.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie Cieszyna. Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZPIF.271.1.8.2021
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres skrzynki e-puap urzędu Miejskiego w Cieszynie: /u390efc0tm/

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Zamawiający w dniu 8 września 2021r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Szczegóły znajdują się w załączniku "Informacja o wyniku postępowania".

W związku z uzyskaną informacją o odstąpieniu od umowy, zamawiający dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 22 września 2021r.

Treść

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

SWZ pdf, 959 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane