W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Wieloosobowe stanowisko ds. Zarządzania Organizacją Ruchu

XML

Zakres działania:

1) Analiza dokumentacji projektowej.
2) Przygotowanie projektów pism, decyzji, zleceń.
3) Uczestnictwo w spotkaniach z wnioskodawcami oraz ścisła współpraca ze służbami w szczególności z policją i strażą miejską.
4) Przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do realizacji oraz prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.
5) Wnioskowanie i zlecanie projektów zmian organizacji ruchu drogowego oraz wnioskowanie o zmianę geometrii ulic i skrzyżowań.
6) Analizowanie oddziaływania rozwiązań przyjętych w projektach stałej organizacji ruchu na bezpieczeństwo i płynność ruchu.
7) Sporządzanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu.
8) Analiza baz danych o zdarzeniach drogowych i pomiarach natężenia ruchu
Rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów zmian w organizacji ruchu na drogach publicznych miasta w zakresie zgodności z przepisami prawa zapewnieniem bezpieczeństwa i płynności ruchu.
9) Prowadzenie spraw związanych z organizacją i zarządzaniem ruchem drogowym :
a) opiniowanie i przygotowywanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego,

b)opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego,
c) przygotowywanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
d) prowadzenie ewidencji oznakowania i zmian w oznakowaniu i organizacji ruchu ,
e) opiniowanie, kontrola i nadzór nad organizacją ruchu,
f) prowadzenie rejestru projektów organizacji ruchu.
10) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania komórki zleconych przez Dyrektora i jego zastępcę.

Brak artykułów

PrevNext