Wieloosobowe stanowisko ds. Zarządzania Organizacją Ruchu
XMLZakres działania:
1) Analiza dokumentacji projektowej.
2) Przygotowanie projektów pism, decyzji, zleceń.
3) Uczestnictwo w spotkaniach z wnioskodawcami oraz ścisła współpraca ze służbami w szczególności z policją i strażą miejską.
4) Przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do realizacji oraz prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.
5) Wnioskowanie i zlecanie projektów zmian organizacji ruchu drogowego oraz wnioskowanie o zmianę geometrii ulic i skrzyżowań.
6) Analizowanie oddziaływania rozwiązań przyjętych w projektach stałej organizacji ruchu na bezpieczeństwo i płynność ruchu.
7) Sporządzanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu.
8) Analiza baz danych o zdarzeniach drogowych i pomiarach natężenia ruchu
Rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów zmian w organizacji ruchu na drogach publicznych miasta w zakresie zgodności z przepisami prawa zapewnieniem bezpieczeństwa i płynności ruchu.
9) Prowadzenie spraw związanych z organizacją i zarządzaniem ruchem drogowym :
a) opiniowanie i przygotowywanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego,
b)opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego,
c) przygotowywanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
d) prowadzenie ewidencji oznakowania i zmian w oznakowaniu i organizacji ruchu ,
e) opiniowanie, kontrola i nadzór nad organizacją ruchu,
f) prowadzenie rejestru projektów organizacji ruchu.
10) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania komórki zleconych przez Dyrektora i jego zastępcę.
Brak artykułów