Dział Kadr i Płac
XML1. Zakres działania:
1. aktualizacja zawartości akt osobowych,
2. opracowywanie i aktualizacja projektu regulaminów : organizacyjnego, pracy i wynagradzania,
3.prowadzenie akt osobowych związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem, przenoszeniem i przeszeregowaniem pracowników, również pracowników do prac inwentaryzacyjnych, łącznie z opracowywaniem dokumentacji dotyczącej stosunku pracy lub umów cywilnych,
4.prowadzenie ewidencji pracowników oraz opracowywanie zakresów czynności we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych,
5. prowadzenie spraw pracowniczych,
6. organizowanie systemu szkoleń pracowników w różnych formach,
7. opracowanie list wynagrodzeń wraz z pochodnymi dla pracowników MZD oraz osób zatrudnionych na podstawie umów zlecenia i umów o dzieło,
8. współpraca z ZUS, KAS, GUS w zakresie wykonywania obowiązków płatnika, pracodawcy oraz podatnika, wynikające z odrębnych ustaw,
9. przygotowanie i aktualizacja projektów umów o pracę i umów cywilnoprawnych dotyczących zatrudnienia w MZD we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych MZD,
10. prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem i aktualizowaniem certyfikatów „podpisu elektronicznego” oraz prowadzenie ewidencji pracowników posiadających certyfikat,
11. aktualizacja uprawnień posiadanych przez podległych pracowników,
12. przygotowanie upoważnień dla pracowników MZD zgodnie z poleceniem Dyrektora,
13. prowadzenie składnicy akt MZD,
14.prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem, zgodnie z procedurą zarządzania ryzykiem,
15. inne polecenia Dyrektora MZD
Brak artykułów