W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Biuro Rady Miejskiej - kontakt

Pracownicy Biura Rady Miejskiej Cieszyna:

  1. Natalia Biegun - inspektor.
  2. Kamil Staniek - podinspektor.

Biuro pracuje w godzinach:

poniedziałek od 7:00 do 16:30
wtorek - czwartek    od 7:00 do 15:30
piątek od 7:00 do 15:00

Kontakt:

 

Sesje Rady Miejskiej Cieszyna zwyczajowo zwoływane są w każdy ostatni czwartek miesiąca na godz. 15:00.

 

Zakres czynności Biura Rady Miejskiej:

  1. Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miejskiej Cieszyna, organizacyjne przygotowanie posiedzeń Rady i Jej komisji.
  2. Czuwanie nad właściwym przygotowaniem, opracowaniem i terminowym przekazaniem materiałów na sesje i komisje Rady, w szczególności:
    • zawiadamianie radnych i zaproszonych gości o terminach sesji, komisji Rady wraz z przekazywaniem porządku obrad,
    • protokołowanie przebiegu obrad sesji, komisji oraz udostępnianie protokołu do publicznego wglądu poprzez wyłożenie w Biurze Rady,
    • kompletowanie projektów uchwał Rady oraz innych materiałów, będących przedmiotem obrad sesji,
    • przyjmowanie zgłoszeń radnych w sprawie poprawek lub uzupełnienia protokołu z poprzedniej sesji i przedstawienie ich do rozstrzygnięcia Przewodniczącemu Rady Miejskiej Cieszyna.
  3. Opracowywanie, przechowywanie i przekazywanie materiałów z obrad odpowiednim organom oraz zapewnienie terminowej ich realizacji.
  4. Prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk Rady.
  5. Prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań, przekazywanie ich Burmistrzowi Miasta do realizacji oraz zapewnienie terminowego udzielania odpowiedzi.
  6. Organizowanie dyżurów radnych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli oraz podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia.

 

Powiadom znajomego