W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
fax: +48 33 47 94 303
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytki ePUAP/SEKAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Udział mieszkańców w sesjach Rady Miejskiej Cieszyna i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej Cieszyna

Wersja strony w formacie XML

ZDALNE SESJE RADY MIEJSKIEJ CIESZYNA ORAZ ZDALNE POSIEDZENIA KOMISJI 

W związku z przedłużającym się stanem epidemii w Polsce oraz wiążącym się z tym zagrożeniem zdrowia i życia, a także mając na względzie obowiązujące w tym zakresie obostrzenia wynikające z przepisów prawa, informuje się, że sesje Rady Miejskiej Cieszyna mogą odbywać się w trybie zdalnym, wówczas ich transmisję można śledzić on-line „na żywo” na stronie.

W Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Cieszyn zamieszczane są także nagrania z poszczególnych Sesji Rady Miejskiej.

W trybie zdalnym mogą odbywać się również posiedzenia poszczególnych komisji Rady Miejskiej, jednakże nie są one transmitowane powszechnie.

Urząd Miejski w Cieszynie umożliwia wzięcie udziału zainteresowanym osobom w zdalnych sesjach Rady Miejskiej Cieszyna oraz zdalnych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Cieszyna na zasadach określonych poniżej.

Informacja o formie przebiegu sesji Rady Miejskiej Cieszyna każdorazowo zamieszczana jest w porządku obrad na stronie

Udział w zdalnych sesjach Rady Miejskiej Cieszyna:
Osoba zainteresowana zabraniem głosu na sesji Rady Miejskiej Cieszyna (udział w dyskusji, wystąpienie) powinna minimum na jeden dzień przed sesją zgłosić swój udział, przesyłając informację w tym zakresie na adres: biurorady@um.cieszyn.pl ze wskazaniem punktu porządku obrad, którego to dotyczy. W zgłoszeniu należy podać adres e-mail, na który pracownik Biura Rady Miejskiej prześle indywidualny link uprawniający do udziału w sesji Rady Miejskiej Cieszyna, w zdalnym trybie obradowania.


Udział w zdalnych posiedzeniach komisji Rady Miejskiej Cieszyna:
Osoba zainteresowana wzięciem udziału w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej zobowiązana jest na minimum jeden dzień przed rozpoczęciem posiedzenia zgłosić swój udział, przesyłając informację w tym zakresie na adres: biurorady@um.cieszyn.pl wraz z podaniem adresu e-mail, na który pracownik Biura Rady Miejskiej prześle indywidualny link uprawniający do udziału w komisji Rady Miejskiej Cieszyna, w zdalnym trybie obradowania.

Do czasu wznowienia obrad stacjonarnych Rady Miejskiej Cieszyna, osoby nie dysponujące sprzętem komputerowym, bądź nie posiadające dostępu do Internetu, mogą skorzystać z pracowni multimedialnej, zlokalizowanej na II piętrze Biblioteki Miejskiej w Cieszynie. Osoby te proszone są o wcześniejszy kontakt z pracownikami Biblioteki Miejskiej w Cieszynie, tel.: 33 852 07 10 - minimum na jeden dzień przed sesją Rady Miejskiej Cieszyna, bądź posiedzeniem Komisji Rady Miejskiej Cieszyna.

W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Rady Miejskiej pod numer 33 479 43 11

Zarządzenie Nr 0050.276.2021 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 17 maja 2021 roku w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia transmisji i utrwalania, w celu udostępnienia za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, obrad Rady Miejskiej Cieszyna.

Zarządzenie Nr 0050.277.2021 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 17 maja 2021 roku w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia transmisji i utrwalania w celu przygotowania protokołu za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrad komisji Rady Miejskiej Cieszyna.

 

WYSTĄPIENIA MIESZKAŃCÓW NA SESJACH RADY MIEJSKIEJ CIESZYNA 

Szanowni mieszkańcy, zgodnie z §16 Statutu Miasta Cieszyna, „Przewodniczący prowadzi sesję zgodnie z porządkiem obrad. Przewodniczący jest odpowiedzialny za sprawny przebieg i zachowanie porządku obrad”. W związku z tym, każdy mieszkaniec miasta, który chciałby zabrać głos podczas sesji Rady Miejskiej Cieszyna, proszony jest o zgłoszenie tego zamiaru na adres mailowy: biurorady@um.cieszyn.pl, w terminie nie później niż na 7 dni przed planowaną datą sesji. Jest to spowodowane koniecznością ustalenia porządku obrad, a zgodnie z § 6 Statutu „Zawiadomienie o zwołaniu sesji zwyczajnej przekazuje się radnym oraz Burmistrzowi w terminie co najmniej 7 dni przed dniem sesji”. 

Przewodniczący Rady Miejskiej Cieszyna

Remigiusz Jankowski

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane