Biuro Rady Miejskiej - kontakt
Pracownicy Biura Rady Miejskiej Cieszyna:
- Natalia Biegun - inspektor.
- Kamil Staniek - inspektor.
- Nikoleta Werłos - podinskeptor.
Biuro pracuje w godzinach:
poniedziałek | od 7:30 do 16:30 |
wtorek - czwartek | od 7:30 do 15:30 |
piątek | od 7:30 do 14:30 |
Kontakt:
- tel.: 33 479 43 11, 33 479 43 12;
- e-mail: biurorady@um.cieszyn.pl
Sesje Rady Miejskiej Cieszyna zwyczajowo zwoływane są w każdą ostatnią środę miesiąca na godz. 15:00.
Zakres czynności Biura Rady Miejskiej:
- Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miejskiej Cieszyna, organizacyjne przygotowanie posiedzeń Rady i Jej komisji.
- Czuwanie nad właściwym przygotowaniem, opracowaniem i terminowym przekazaniem materiałów na sesje i komisje Rady, w szczególności:
- zawiadamianie radnych i zaproszonych gości o terminach sesji, komisji Rady wraz z przekazywaniem porządku obrad,
- protokołowanie przebiegu obrad sesji, komisji oraz udostępnianie protokołu do publicznego wglądu poprzez wyłożenie w Biurze Rady,
- kompletowanie projektów uchwał Rady oraz innych materiałów, będących przedmiotem obrad sesji,
- przyjmowanie zgłoszeń radnych w sprawie poprawek lub uzupełnienia protokołu z poprzedniej sesji i przedstawienie ich do rozstrzygnięcia Przewodniczącemu Rady Miejskiej Cieszyna.
- Opracowywanie, przechowywanie i przekazywanie materiałów z obrad odpowiednim organom oraz zapewnienie terminowej ich realizacji.
- Prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk Rady.
- Prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań, przekazywanie ich Burmistrzowi Miasta do realizacji oraz zapewnienie terminowego udzielania odpowiedzi.
- Organizowanie dyżurów radnych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli oraz podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia.