W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy geodezja i kartografia
Komórka odpowiedzialna Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości

Opis ogólny

Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych przebiega w następujących etapach:

  1. Przyjęcie zgłoszenia prac geodezyjnych.
  2. Zarejestrowanie zgłoszenia prac geodezyjnych.
  3. Pobranie opłaty za udostępnienie kopii zbiorów danych lub innych materiałów dotyczących danego zgłoszenia.
  4. W trakcie wykonywania prac dopuszcza się wykonanie zgłoszenia uzupełniającego.
  5. Przyjęcie zawiadomienia o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
  6. Weryfikacja wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
  7. Potwierdzenie przyjęcia wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do PZGiK wpisem do ewidencji materiałów zasobu.
  8. Opatrzenie dokumentów i materiałów przeznaczonych dla podmiotu klauzulą urzędową.

Jednostka odpowiedzialna

Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości (GKK). 


Wymagane dokumenty

  1. Formularz zgłoszenia prac geodezyjnych ZG-1.
  2. Formularz zgłoszenia uzupełniającego prac geodezyjnych ZG-3.
  3. Formularz zawiadomienia o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.

Opłaty

  1. Dokument Obliczenia Opłaty wystawia się nie później niż w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania zgłoszenia prac lub jego uzupełnienia. Opłata jest zryczałtowana i uzależniona od wielkości obszaru wskazanego w zgłoszeniu lub jego uzupełnieniu.
  2. Kwotę wynikającą z Dokumentu Obliczenia Opłaty należy uiścić:
    • w przypadku e-usług opłata realizowana jest za pośrednictwem płatności elektronicznych przez system Paybynet;
    • przelewem na konto w PKO Bank Polski, nr konta 87 1020 2313 0000 3102 1123 5241, Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, z podaniem znaku sprawy i numeru Dokumentu Obliczenia Opłaty w tytule przelewu;
    • za pośrednictwem terminala na stanowisku obsługi stron;
    • w kasie Urzędu Miejskiego w Cieszynie (ul. Srebrna 2).
  3. Przedłożenie dowodu uiszczenia opłaty jest niezbędne do wydania materiałów zasobu.

Miejsce składania dokumentów

Zgłoszenia prac geodezyjnych oraz zawiadomienia o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych można składać poprzez serwis Geoportal Miasta Cieszyna (https://miastocieszyn.geoportal2.pl), po wcześniejszym dostarczeniu wniosku i umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.


Czas realizacji usługi

Organ, który otrzymał zgłoszenie prac geodezyjnych, udostępnienia materiały zasobu dotyczące danego zgłoszenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty wynikającej z Dokumentu Obliczenia Opłaty.


Załączniki

Powiadom znajomego