W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Uchwała nr XVI/170/12

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej Cieszyna
z dnia
w sprawie wprowadzenia na terenie Miasta Cieszyn zwolnień niektórych nieruchomości z podatku od nieruchomości oraz XIV/144/11 z 24.11.2011 w spr. określenia na rok 2012 stawek podatku od nieruchomości
zmieniająca uchwałę nr XVI/150/07,

Uchwała Nr XVI/170/12
Rady Miejskiej Cieszyna
z dnia 26 stycznia 2012 roku

w sprawie zmiany uchwał nr XVI/150/07 z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie wprowadzenia na terenie miasta Cieszyna zwolnień niektórych nieruchomości z podatku od nieruchomości oraz XIV/144/11 z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie określenia na rok 2012 wysokości stawek podatku od nieruchomości.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 5 ust. 4 oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 z późn. zm.) Rada Miejska Cieszyna uchwala, co następuje :

§ 1

1. W uchwale XVI/150/07 z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie wprowadzenia na terenie miasta Cieszyna zwolnień niektórych nieruchomości z podatku od nieruchomości wprowadzić następujące zmiany:

1) § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
§ 3

„2. Podmioty ubiegające się o udzielenie pomocy de minimis oraz korzystające z tej pomocy zobowiązane są do przedkładania organowi podatkowemu następujących informacji oraz dokumentów dotyczących :

1. danych wnioskodawcy:

a) imię, nazwisko, nazwa firmy, adres miejsca zamieszkania lub siedziby,

b) identyfikator gminy, w której wnioskodawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę,

c) numer identyfikacji podatkowej ( NIP ), formę prawną, wielkość przedsiębiorstwa oraz klasę działalności, w związku z którą wnioskodawca ubiega się o pomoc de minimis, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. z 2007 r. Nr 251, poz. 1885 z późn. zm.) zgodnie z formularzem informacji, stanowiącym załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( Dz. U. Nr 53, poz. 311)

2. zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa i gminy,

3. zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,

4. zaświadczeń lub oświadczeń o pomocy de minimis otrzymanej w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych,

5. informacji o uzyskaniu pomocy innej niż pomoc de minimis, dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych, na które udzielana jest pomoc na podstawie niniejszej uchwały,

6. bilansu i rachunku zysków i strat za okres 3 ostatnich lat obrotowych, sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,

7. wskazanie prowadzonej działalności, w związku z którą wnioskodawca ubiega się o pomoc de minimis.”

2. W uchwale XIV/144/11 z dnia 24 listopada 2011 w sprawie określenia na rok 2012 wysokości stawek podatku od nieruchomości wprowadzić następujące zmiany :
1) § 3 otrzymuje brzmienie:

§ 3

„Podmioty ubiegające się o udzielenie pomocy de minimis oraz korzystające z pomocy, o której mowa w § 2, zobowiązane są do przedkładania organowi podatkowemu następujących informacji oraz dokumentów :

1. danych wnioskodawcy:

a) imię, nazwisko, nazwa firmy, adres miejsca zamieszkania lub siedziby,

b) identyfikator gminy, w której wnioskodawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę,

c) numer identyfikacji podatkowej ( NIP ), formę prawną, wielkość przedsiębiorstwa oraz klasę działalności, w związku z którą wnioskodawca ubiega się o pomoc de minimis, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) ( Dz. U. z 2007 r. Nr 251, poz. 1885 z późn. zm.)zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa i gminy zgodnie z formularzem informacji, stanowiącym załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( Dz. U. Nr 53, poz. 311),

2. zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa i gminy,

3. zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,

4. zaświadczeń lub oświadczeń o pomocy de minimis otrzymanej w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych,

5. informacji o uzyskaniu pomocy innej niż pomoc de minimis, dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych, na które udzielana jest pomoc na podstawie niniejszej uchwały,

6. bilansu i rachunku zysków i strat za okres 3 ostatnich lat obrotowych, sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,

7. wskazanie prowadzonej działalności, w związku z którą wnioskodawca ubiega się o pomoc de minimis.”

§ 2

Wykonanie uchwały powierzyć Burmistrzowi Miasta Cieszyna.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2012 roku.

Załączniki

Powiadom znajomego