Zaświadczenie o rewitalizacji
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Strategii i Rozwoju Miasta |
Nazwa
Zaświadczenie o rewitalizacji
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 802).
Termin załatwienia
Zaświadczenie wydaje Wydział Strategii i Rozwoju Miasta – referat planowania przestrzennegow terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników.
Wymagane dokumenty
Wniosek na formularzu stanowiącym załącznik do procedury oraz dowód wniesienia (uiszczenia) lub przelewu opłaty skarbowej.
Opłata
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł uiszczona w kasie Urzędu Miejskiego w Cieszynie przy ul. Srebrnej 2, tel. 33 479 42 81 lub przelewem na rachunek bankowy.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Cieszynie przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu wskazując, z jakiego tytułu opłata jest wnoszona. Numer konta właściwego dla wpłat z tytułu opłaty skarbowej podany jest w zakładce Opłata skarbowa.
Uwagi
Formularz wniosku można pobrać:
- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,
- na stronie internetowej BIP (pliki w formacie pdf i edytowalnym doc).
Miejsce składania dokumentów
- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,
- drogą pocztową
- droga elektroniczną (ePUAP)