WS-I.2512.6.2024
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Obsługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej w Cieszynie przy ul. Sportowej 1 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | WS-I.2512.6.2024 |
Zamawiający | Gmina Cieszyn |
Tryb zamówienia | Zaproszenie do złożenia oferty |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1 lub; pocztą elektroniczną na adres: urzad@um.cieszyn.pl |
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
- Zamawiający: Gmina Cieszyn
- Rodzaj zamówienia: usługi
- Zamówienie: Obsługa systemu klimatyzacji i wentylacji w obiekcie Hali Widowiskowo- Sportowej przy ul. Sportowej 1 w Cieszynie.
- Wybrano ofertę: HellCold Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zofii Kossak 98, 43-436 Górki Wielkie, NIP: 5482672515
- Uzasadnienie wyboru:
- wybrana oferta otrzymała maksymalną ilość punktów wg kryteriów oceny ofert,
- uzasadnienie prawne: zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
Cieszyn, 19.11.2024 r.
I Zastępca Burmistrza Miasta Cieszyna
Krzysztof Kasztura
Nr zamówienia: WS-I.2512.6.2024
Cieszyn, 5 listopada 2024 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Cieszyn, w imieniu której postępowanie prowadzi Wydział Sportu Urzędu Miejskiego w Cieszynie zaprasza do złożenia oferty w przeprowadzanym rozeznaniu cenowym w sprawie:
Obsługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej w Cieszynie przy ul. Sportowej 1
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Zadanie obejmuje obsługę serwisową (przeglądy roczne, naprawy bieżące i awaryjne) systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej, w Cieszynie przy ul. Sportowej 1, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 2.
- Przeglądy roczne należy wykonać:
- do 10 grudnia 2024 r. - przegląd 2024,
- do 30 listopada 2025 r. - przegląd 2025.
- Przegląd roczny powinien zostać wykonany zgodnie z DTR producenta urządzeń.
- Wykonanie napraw awaryjnych powinno się rozpocząć po ich zgłoszeniu w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w ciągu 24 godzin.
- Materiały potrzebne do realizacji zadania będącego przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca; w przypadku napraw awaryjnych i bieżących po akceptacji Zamawiającego.
- Wykonawca na swój koszt zapewnia utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności filtrów.
- Wykonawca wykona prace będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
- Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace serwisowe.
- Podstawą do wystawienia faktur będzie sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół. W przypadku napraw awaryjnych i bieżących Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość prac na podstawie kosztorysu powykonawczego po zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zamawiającego.
- Oferent jest zobowiązany do dołączenia do oferty wycenionej specyfikacji według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.