W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

WS-I.2512.6.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Obsługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej w Cieszynie przy ul. Sportowej 1
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WS-I.2512.6.2024
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Zaproszenie do złożenia oferty
Termin składania ofert
Sposób składania ofert W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1 lub; pocztą elektroniczną na adres: urzad@um.cieszyn.pl

Nr zamówienia: WS-I.2512.6.2024

Cieszyn, 5 listopada 2024 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Gmina Cieszyn, w imieniu której postępowanie prowadzi Wydział Sportu Urzędu Miejskiego w Cieszynie zaprasza do złożenia oferty w przeprowadzanym rozeznaniu cenowym w sprawie:

Obsługa serwisowa systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej w Cieszynie przy ul. Sportowej 1

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje obsługę serwisową (przeglądy roczne, naprawy bieżące i awaryjne) systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Hali Widowiskowo-Sportowej, w Cieszynie przy ul. Sportowej 1, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 2.
    2. Przeglądy roczne należy wykonać:
      • do 10 grudnia 2024 r. - przegląd 2024,
      • do 30 listopada 2025 r. - przegląd 2025.
    3. Przegląd roczny powinien zostać wykonany zgodnie z DTR producenta urządzeń.
    4. Wykonanie napraw awaryjnych powinno się rozpocząć po ich zgłoszeniu w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w ciągu 24 godzin.
    5. Materiały potrzebne do realizacji zadania będącego przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca; w przypadku napraw awaryjnych i bieżących po akceptacji Zamawiającego.
    6. Wykonawca na swój koszt zapewnia utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności filtrów.
    7. Wykonawca wykona prace będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
    8. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace serwisowe.
    9. Podstawą do wystawienia faktur będzie sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół. W przypadku napraw awaryjnych i bieżących Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość prac na podstawie kosztorysu powykonawczego po zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zamawiającego.
    10. Oferent jest zobowiązany do dołączenia do oferty wycenionej specyfikacji według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.

Załączniki

Powiadom znajomego