W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
fax: +48 33 47 94 303
e-mail: urzad@um.cieszyn.pl

Adres ESP (skrytki ePUAP/SEKAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
fax: +48 33 47 94 303
e-mail: urzad@um.cieszyn.pl

Adres ESP (skrytki ePUAP/SEKAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZPIF.271.1.8.2020

Wersja strony w formacie XML

Szczegóły

zamówienie na druk, wykonanie i dostawę do siedziby zamawiającego informatora urzędu miejskiego – wiadomości ratuszowych, ulotek, afiszy informacyjnych oraz folderów

Status zamówienia rozstrzygnięte

nr sprawy ZPIF.271.1.8.2020

zamawiający Gmina Cieszyn

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

rodzaj zamówienia Usługi

wartość szacunkowa Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, Punkt obsługi klienta

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

w dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert na poszczególne części zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Treść

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

SIWZ pdf, 189 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane