W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZPIF.271.1.8.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na druk, wykonanie i dostawę do siedziby zamawiającego informatora urzędu miejskiego – wiadomości ratuszowych, ulotek, afiszy informacyjnych oraz folderów
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZPIF.271.1.8.2020
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, Punkt obsługi klienta
rozstrzygnięcie

w dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert na poszczególne części zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

SIWZ pdf, 189 kB

Powiadom znajomego