W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZP-1.272/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont dachu i więźby na budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ZP-1.272/2020
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 1 (I piętro, pok. 31)

Załączniki

SIWZ pdf, 347 kB

Powiadom znajomego