W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
fax: +48 33 47 94 303
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zaświadczenie o braku planu zagospodarowania przestrzennego

Nazwa

Zaświadczenie o braku planu zagospodarowania przestrzennego

Podstawy prawne

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Termin załatwienia

Zaświadczenie wydaje Wydział Strategii i Rozwoju Miasta- referat planowania przestrzennego w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników.

Wymagane dokumenty

Wniosek na formularzu , zawierający określenie: - numeru działki i obrębu, - celu do jakiego potrzebne jest zaświadczenie nr telefonu w przypadku odbioru osobistego.

Opłaty

Przy składaniu wniosku opłata skarbowa w wysokości 17 zł, którą można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego  ul. Srebrna lub przelewem na konto Urzędu Miejskiego nr ING BSK 91 1050 1083 1000 0022 7607 6284.

Uwagi

Formularz wniosku można pobrać w Urzędzie Miejskim,   Biuro Podawcze parter  lub ze strony BIP-" jak załatwić sprawę- planowanie i zagospodarowanie przestrzennego.
Informacja telefoniczna: 33 479 42 61.

Miejsce składania dokumentów

Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 - parter, drogą pocztową lub elektronicznie (ePUAP)

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane