W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zarządzenie nr 0050.756.2019

Zarządzenie Nr 0050.756.2019
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 13 listopada 2019 roku

w sprawie rozpatrzenia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu uchwały Rady Miejskiej Cieszyna w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Cieszyna obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane

Projekt „uchwały krajobrazowej” został wyłożony do publicznego wglądu w okresie od 23 sierpnia 2019 r. do 16 września 2019 r. zaś uwagi można było składać do 30 września 2019 r. W wyznaczonym terminie wpłynęło 40 uwag do projektu uchwały od 5 podmiotów. Uwagi te zostały poddane analizie, sporządzono zestawienie wszystkich uwag, a sposób ich rozstrzygnięcia przez Burmistrza Miasta Cieszyna został określony w Zarządzeniu Nr 0050.756.2019 z dnia 13 listopada 2019r. (link poniżej). Do projektu uchwały zostały wprowadzone korekty wynikające z uwzględnienia uwag rozpatrzonych pozytywnie. Projekt zostanie skierowany pod obrady Rady Miejskiej Cieszyna.

Załączniki

Powiadom znajomego