GKK.6830.2.2021
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | wykonanie czynności ustalania przebiegu granic oraz dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej, pomiędzy nieruchomościami położonymi w obrębie Straconka, gmina Bielsko-Biała |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GKK.6830.2.2021 |
Zamawiający | Gmina Cieszyn |
Tryb zamówienia | Zaproszenie do złożenia oferty |
Wartość zamówienia | Poniżej 10 000 zł brutto |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub na adres e-mail: urzad@um.cieszyn.pl |
Cieszyn, dnia 20 kwietnia 2022 roku.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie czynności ustalania przebiegu granic oraz dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej, pomiędzy nieruchomościami położonymi w obrębie Straconka, gmina Bielsko-Biała.
1. Zamawiająca:
Gmina Cieszyn, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna, w której imieniu postępowanie prowadzi: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn.
Postępowanie jest prowadzone pod numerem: GKK.6830.2.2021.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie czynności ustalania przebiegu granic o których mowa w art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zm.) (Pgik) i w rozdziale 3 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453) oraz dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej, o której mowa w rozdziale 4 rozporządzenia, pomiędzy nieruchomością położoną w obrębie 19 Straconka, gmina Bielsko-Biała oznaczoną jako działka ewidencyjna nr 585 a nieruchomościami przyległymi oznaczonymi jaki działki ewidencyjne nr 2490, 586, 518/11 i 518/10.
Czynności ustalania przebiegu granic na podstawie art. 42 ust. 2 pkt 4 Pgik wykonuje geodeta posiadający uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt 2 Pgik.
3. Termin realizacji zamówienia:
4 miesiące od daty podpisania umowy.
4. Sposób i termin przedłożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (np. osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego) w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: "Oferta na wykonanie czynności ustalania przebiegu granic oraz dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej nieruchomości położonych w obrębie Straconka, gmina Bielsko-Biała", lub na adres e-mail: urzad@um.cieszyn.pl, w terminie do dnia 28 kwietnia 2022 roku, do godziny 15:00 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Cieszynie (Rynek 1, parter). Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Cieszynie.
5. Rozstrzygnięcie postępowania:
Rozstrzygnięcie i wybór oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającej bez udziału Oferentów.
Jedynym kryterium oceny oferty będzie jej cena.
6. Informacja o sposobie porozumiewania się Oferentów z Zamawiającą:
Osobą upoważnioną do udzielania dodatkowych informacji dotyczących zakresu zamówienia oraz sposobu przygotowania i złożenia ofert jest: Anna Jaworska - st. Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości, tel. 33 479 43 26.
7. Pozostałe informacje:
Ze względu na to, iż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w ustawie z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) w niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy dotyczące w szczególności protestów i odwołań.
Zamawiająca zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z przedstawionej ofert i odstąpienie od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
8. Załączniki:
- Kopia mapy ewidencyjnej,
- Formularz oferty.
9. Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie bip.um.cieszyn.pl w dziale Zamówienia publiczne/Klauzula informacyjna (RODO).