W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZP.271.1.15.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych, ulotek, afiszy informacyjnych oraz folderów w roku 2020
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.271.1.15.2019
Zamawiający Miasta Cieszyna
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Cieszynie – Punkt Obsługi Klientów, Rynek 1, 43-400 Cieszyn
rozstrzygnięcie
W dniach 13- 17 grudnia 2019 r. Zamawiający dokonał wyboru ofert najkorzystniejszych w zakresie wszystkich części.
Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

SIWZ pdf, 191 kB

Powiadom znajomego