W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy ZP.5.271.32.2016
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
unieważnienie
W dniu 15.06.br. Kierownik zamawiającego unieważnił niniejsze postępowanie. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Załączniki

2. SIWZ pdf, 510 kB
11. STWiOR pdf, 569 kB

Powiadom znajomego