W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Centrum Usług Wspólnch w Cieszynie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Centrum Usług Wspólnch w Cieszynie
Miejsce pracy Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn
Status w trakcie rozstrzygania

 

CUW06.111.01.2024                                                                                                                               Cieszyn, dnia 03.10.2024 r.

 

 

DYREKTOR CUW
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA ZASTĘPSTWO NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE, UL. RATUSZOWA 1, 43-400 CIESZYN



1. Stanowisko pracy

Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie

2. Wymagania niezbędne: 

1)   o stanowisko mogą ubiegać się osoby posiadające obywatelstwo polskie lub obywatele innych państw Unii Europejskiej, a także obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)   nieposzlakowana opinia,

5)   wykształcenie wyższe i  2 lata stażu lub wykształcenie średnie i 5 lat stażu.

3. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawniczym lub administracja,

2)  preferowane doświadczenie w charakterze ochrony danych osobowych,

3) umiejętność przeprowadzania szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych,

4)   znajomość następujących aktów prawnych: 

a)    ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym,

b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,

c)    ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

d)   ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

e)    ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

f)   ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwie,

g)  ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

h)   rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych 
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

i) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,

j) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz z dnia 11 stycznia 2017 r. Prawo oświatowe,

k) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

5) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania konfliktów, podejmowania decyzji, zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, odporność 
na stres, komunikatywność, samodzielność, umiejętność indywidualnej organizacji pracy,

6)   znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Realizowanie zadań wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 
– RODO polegających w szczególności na:

a) informowaniu Dyrektora Centrum, Przedszkoli i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego oraz zatrudnionych w tych jednostkach pracowników o obowiązkach dotyczących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie,

b)  monitorowanie przestrzegania przepisów i wewnętrznych polityk ochrony danych osobowych, w tym przeprowadzanie szkoleń,

c) przeprowadzanie audytów z zakresu ochrony danych osobowych,

d) udzielanie na żądanie Dyrektora Centrum, Przedszkoli i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych,

e)  współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

f) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

2) Wypełnianie zadań z należytym uwzględnieniem ryzyka związanego z operacjami przetwarzania, mając na uwadze charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania;

3) Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych oraz rejestru kategorii czynności przetwarzania;

4)  Monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;

5)   Prowadzenie rejestru incydentów bezpieczeństwa informacji;

6)  Przestrzeganie zasad wynikających z RODO, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami;

7)   Koordynacja obiegu i poprawności sporządzania dokumentacji w formie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i projektów Uchwał Rady Miejskiej Cieszyna z zakresu wykonywanych zadań przez pracowników Centrum Usług Wspólnych;

8) Prowadzenie składnicy akt Centrum Usług Wspólnych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Instrukcją archiwizacyjną Centrum Usług Wspólnych;

9) Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie poprawnego obiegu, rejestrowania, przekazywania i przechowywania dokumentacji w Centrum Usług Wspólnych i jednostkach obsługiwanych;

10)  Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna oraz przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie realizowanych zadań:

a)  określonych w Statucie Centrum Usług Wspólnych,

b)  dodatkowych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum,

11) Prowadzenie postępowań odwoławczych związanych z decyzjami wydanymi przez dyrektora Centrum Usług Wspólnych w sprawach dofinansowania pracodawców prowadzących szkolenie młodocianych,

12) Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, jak również, w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną.

13)  Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego między innymi:

- Wydanie decyzji w sprawie przyznania pracodawcom dofinansowania kosztów kształcenia pracowników młodocianych zamieszkałych na terenie Miasta Cieszyna;

- Kontrola obowiązku nauki przez młodzież w wieku 15-18 lat zamieszkałą na terenie Miasta Cieszyna;

- Pełnienie funkcji redaktora Biuletynu Informacji Publicznej dla Centrum Usług Wspólnych 
i jednostkach obsługiwanych;

- Pełnienie funkcji administratora poczty elektronicznej dla Centrum i Przedszkoli;

- Pełnienie funkcji administratora w elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP);


5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca wykonywana będzie w budynku Centrum Usług Wspólnych w Cieszyn, ul. Ratuszowa 1 w Cieszynie, w pomieszczeniu biurowym na I piętrze, bez możliwości korzystania z windy;

2) praca wymagająca przemieszczania się poza budynek;

3) praca przy komputerze pow. 4h na dobę i urządzeniach biurowych;

4) praca na podstawie umowy o pracę  - umowa na czas określony na zastępstwo, pełny etat;

5) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 
 
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%


7. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny;

2)  curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce Centrum Usług Wspólnych - Ogłoszenia - Dokumenty -  kwestionariusz osobowy kandydata;

4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie z roku, w którym kandydat ubiega się o zatrudnienie;

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

7) oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

10) klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna 
z załączonym poniżej wzorem;

W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego  tj.: certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim  lub świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświat lub świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

11) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

1) złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem: "Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie " osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn;

2) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP na adres: /ZOJO_Cieszyn/SkrytkaESP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem 
w temacie wiadomości.

W terminie do dnia 14 października 2024 roku, do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do CUW). Dokumenty, które wpłyną do CUW po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i przejdą do następnego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej  w siedzibie CUW.
 

Załączniki

Powiadom znajomego