W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Kierownicze stanowisko urzędnicze Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Edyta Kukuczka, Istebna
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru, jako niezbędne na wyżej wskazanym stanowisku.
Pani Edyta Kukuczka posiada wymagane doświadczenie zawodowe, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostce administracji publicznej. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Kandydatka wykazała się znajomością przepisów obowiązujących na stanowisku oraz określonymi predyspozycjami osobowościowymi.
Szczegóły
Stanowisko Kierownicze stanowisko urzędnicze Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert W siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn; ePUAP
Status rozstrzygnięte

Cieszyn, dnia 13 listopada 2023 r.

OR-I.2110.16.2023

Burmistrz Miasta Cieszyna
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe o jednym z następujących kierunków: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami, geodezja i kartografia
  6. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  7. zakaz prowadzenia działalności gospodarczej.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie na kierowniczym stanowisku urzędniczym w organach administracji publicznej,
  2. staż pracy w organach administracji publicznej,
  3. znajomość obowiązujących przepisów ustaw na danym stanowisku pracy:
  4. predyspozycje osobowościowe: umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
  5. biegła obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, OpenOffice itp., Internetu, poczty elektronicznej, innych programów komputerowych związanych z zakresem zadań na danym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie pracą podległego Wydziału, zapewnianie właściwej i terminowej realizacji zadań Wydziału określonych w Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Cieszynie i innych regulaminach wewnętrznych oraz zadań związanych z obronnością.
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
  3. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań wynikających z właściwych przepisów prawa, uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń Burmistrza Miasta.
  4. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym w oparciu o obowiązujące przepisy.
  5. Współdziałanie z organami administracji wojewódzkiej i powiatowej oraz organizacjami pozarządowymi, o ile wymaga tego realizacja zadań Wydziału GN.
  6. Przewodniczenie komisji przetargowej do zbywania nieruchomości stanowiących własność Gminy Cieszyn.
  7. Uczestnictwo, w miarę potrzeby, w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Cieszyn jest jednym z członków wspólnoty.
  8. Opracowywanie planu wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości.
  9. Coroczne sporządzanie informacji o stanie mienia.
  10. Opracowywanie planu i harmonogramu dochodów i wydatków finansowych podległego Wydziału.
  11. Opracowywanie propozycji w sprawie zmian dochodów i wydatków budżetowych podległego Wydziału.
  12. Zapewnienie prawidłowego, zgodnego z przyjętym harmonogramem, przebiegu wykonania budżetu podległego Wydziału, przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  13. Kontrola wydatków realizowanych przez podległy Wydział pod względem merytorycznym i terminowym.
  14. Opracowanie okresowych informacji z przebiegu wykonania dochodów i wydatków budżetowych tj. półrocznych informacji i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu podległego Wydziału.
  15. Wykonywanie zadań określonych w Regulaminie publikowania informacji w "Biuletynie Informacji Publicznej" Urzędu Miejskiego w Cieszynie.
  16. Współdziałanie z innymi wydziałami i biurami Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań bieżących oraz bieżących i perspektywicznych planów miasta.
  17. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, kart informacyjnych i projektów zarządzeń Burmistrza związanych z zakresem działania podległego Wydziału.
  18. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych, wnioski komisji Rady Miejskiej oraz klubów radnych dotyczące zakresu działania podległego Wydziału.
  19. Uczestniczenie w naradach organizowanych przez Kierownictwo Urzędu oraz w zależności od potrzeb w obradach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej.
  20. Opracowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań z działalności podległego Wydziału.
  21. Opracowywanie harmonogramów realizacji zadań wynikających z działalności podległego Wydziału.
  22. Zgłaszanie wniosków usprawniających pracę podległego Wydziału, ze szczególnym uwzględnieniem spraw z zakresu administracji publicznej.
  23. Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących działania podległego Wydziału.
  24. Nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz prowadzenie niezbędnych szkoleń wewnątrz wydziałowych.
  25. Ustalanie zakresów czynności dla pracowników podległego Wydziału.
  26. Opracowywanie we współpracy z Wydziałem Organizacyjnym Urzędu treści merytorycznej części upoważnień i pełnomocnictw z zakresu zadań realizowanych przez naczelnika Wydziału oraz pracowników podległego Wydziału oraz stałe monitorowanie i aktualizacja ww. dokumentów adekwatnie do zachodzących zmian w przepisach prawa oraz w zakresie zadań Wydziału.
  27. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez II Zastępcę Burmistrza Miasta.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 w pomieszczeniu biurowym na parterze.
  2. Wizje lokalne w terenie.
  3. Praca przy monitorze ekranowym pow. 4/h na dobę i urządzeniach biurowych.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Urzędzie Miejskim w Cieszynie w miesiącu październiku 2023 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, ze wskazaniem miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz numeru telefonu do kontaktu lub adresu poczty elektronicznej,
  2. curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisane,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce "Praca",
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe: świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie (prowadzenie działalności gospodarczej), również obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym kandydat ubiega się o zatrudnienie, w przypadku gdy jest w zatrudnieniu,
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • zgodnie z załączonym poniżej wzorem,
  8. oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub o zaprzestaniu prowadzenia z chwilą zatrudnienia,
  9. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna z załączonym poniżej wzorem.

List motywacyjny, CV oraz składane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

  1. złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami", w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn;
  2. przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem w temacie wiadomości,

w terminie do dnia 30.11.2023 r. w godzinach pracy Urzędu.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 30.11.2023 r. do godz. 15.30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zobowiązani są do osobistego przybycia na posiedzenie Komisji do siedziby Urzędu Miejskiego w Cieszynie. O dokładnej godzinie posiedzenia Komisji ds. naboru oraz o sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych sytuacjach rozmowa może zostać przeprowadzona za pomocą komunikatora internetowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.cieszyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 w Cieszynie.

  Burmistrz Miasta
   
  Gabriela Staszkiewicz

Załączniki

Powiadom znajomego