W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Podinspektor w Dziale Finansowo-Księgowym na zastępstwo

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Nie dokonano wyboru kandydata, ponieważ nie spełnił w stopniu wystarczającym oczekiwań pracodawcy.
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor w Dziale Finansowo-Księgowym na zastępstwo
Miejsce pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie, ul. Skrajna 5
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie, ul. Skrajna 5
Status rozstrzygnięte

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie zatrudni na umowę o pracę na czas określony, w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika na zastępstwo Podinspektora w Dziale Finansowo - Księgowym


1. Warunki zatrudnienia:

·           umowa o pracę na czas określony, w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika,  od 01.02.2023 r.

·           pełny wymiar czasu pracy,

·           praca będzie wykonywana w siedzibie Ośrodka znajdującej się przy ul. Skrajnej 5 w Cieszynie, w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, z wykorzystaniem sprzętu biurowego jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 7.30 do 15.30 od wtorku do piątku oraz od 8.00 do 16.00 w poniedziałki.

 

2. Wymagania:



a)      wykształcenie wyższe lub średnie oraz dwa lata udokumentowanego doświadczenia,

b)      doświadczenie w pracy w dziale księgowości w jednostce     budżetowej,

c)      znajomość regulacji prawnych w zakresie finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, podatku VAT,

d)      znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

e)      znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wybranych zagadnień z Kodeksu postępowania administracyjnego,

f)       znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

g)      znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wybranych zagadnień z Kodeksu postępowania administracyjnego,

h)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

i)       niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

j)       nieposzlakowana opinia,

k)      umiejętności organizacyjne, skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu dokumentacji,

l)       znajomość obsługi komputera,

m)   sumienność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
 

3. Zakres wykonywanych zadań:

 

a)      obsługa i prowadzenie księgowości analitycznej w zakresie  ZFŚS, dochodów, Funduszu Alimentacyjnego, 

b)      współpraca z Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami,

c)      prowadzenie postępowań egzekucyjnych świadczeń z pomocy społecznej,

d)      dekretacja dokumentów księgowych w zakresie dochodów zgodnie z obowiązującym planem kont,

e)      prowadzenie ewidencji i rozliczania rozrachunków dotyczących należności i zobowiązań,

f)       kontrola odpłatności osób zobowiązanych oraz weryfikacja rachunków wystawianych za pobyt mieszkańców w DPS,

g)      rozliczanie dotacji udzielonych stowarzyszeniom pod względem finansowym,

h)      przygotowanie wniosków akceptujących rozliczenie dotacji kierowanych do Urzędu Miejskiego,

i)       archiwizacja dokumentów rozliczonych dotacji,

j)       udział w komisjach konkursów ofert na realizację zadań ze środków budżetu gminy.

 

 

3. Wymagane dokumenty:

·           CV – przebieg zawodowy oraz list motywacyjny,

·           kserokopie świadectw szkolnych, dyplomów - potwierdzających kwalifikacje zawodowe, dyplomy ukończenia szkoły średniej lub wyższej oraz szkolenia,

·           wypełniony kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,  zgodnie ze wzorem z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. (Dz.U.2009.115.971),      

·           oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

·           oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 679/2016 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. EU L z 2016r. nr 119, s.1) zgodnie z załączonym poniżej wzorem.

Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem : „Podinspektor w Dziale Finansowo – Księgowym.”
Miejsce składania dokumentów: biuro podawcze Ośrodka przy ul. Skrajnej 5 w Cieszynie lub za pośrednictwem poczty na adres: 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-400 Cieszyn, ul. Skrajna 5.

Termin składania dokumentów: 23 stycznia 2023 r. (decyduje data wpływu) do godz. 16.00.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego