W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zawiadomienie SRM-II.6730.47.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6730.47.2024
Typ sprawy Ustalenie warunków zabudowy
Rodzaj dokumentu zawiadomienie nieustalonych spadkobierców
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie nieustalonych spadkobierców osób nieżyjących: Leon Plinta, Józef Węglorz, Józef Pietrusza, właścicieli lokalów mieszkalnych w budynku o adresie ul. Tysiąclecia 9 w Cieszynie wraz z udziałem własności do działki nr 8/10 obr. 52, o wszczęciu postępowania administracyjnego, o zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie dwóch lokali użytkowych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem do obowiązujących warunków technicznych oraz zmianie sposobu użytkowania jednego lokalu użytkowego na lokal mieszkalny w budynku mieszkalno-usługowym zlokalizowanym na działce nr 8/10 w obrębie nr 52 przy ul. Tysiąclecia w Cieszynie.


Cieszyn, dnia 29 lipca 2024 r.

SRM-II.6730.47.2024.JW

 

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania, o zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o warunkach zabudowy

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1c oraz art. 64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.)

zawiadamiam nieustalonych spadkobierców osób nieżyjących: Leon Plinta, Józef Węglorz, Józef Pietrusza, właścicieli lokalów mieszkalnych w budynku o adresie ul. Tysiąclecia 9 w Cieszynie wraz z udziałem własności do działki nr 8/10 obr. 52, na której zlokalizowany jest budynek

że na wniosek Pana Andrzeja Stuchlik, który wpłynął do tutejszego urzędu w dniu 29 maja 2024 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie dwóch lokali użytkowych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem do obowiązujących warunków technicznych oraz zmianie sposobu użytkowania jednego lokalu użytkowego na lokal mieszkalny w budynku mieszkalno-usługowym zlokalizowanym na działce nr 8/10 w obrębie nr 52 przy ul. Tysiąclecia w Cieszynie.

W przedmiotowym postępowaniu nie występują przesłanki do dokonania uzgodnień w trybie art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), tym samym zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony. Ponadto zawiadamiam, że zgodnie z przepisami art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego, z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, tutejszy organ będzie dokonywać zawiadomienia o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie publicznego obwieszczenia przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Cieszynie (strona internetowa: bip.um.cieszyn.pl w zakładce „Obwieszczenia”).

Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, pok. 216 w godzinach pracy Urzędu w terminie 14 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia, przy czym zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 12 sierpnia 2024 r., tj. po upływie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczeni. Po upływie tego terminu organ wyda decyzję o warunkach zabudowy.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265 oraz 33-4794-250.

 

 

Z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego