Obwieszczenie WSRM-II.6733.23.2020 - wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | WSRM-II.6733.23.2020 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | wszczęcie postępowania |
Data ważności ogłoszenia |
Cieszyn, dnia 21 grudnia 2020 r.
WSRM-II.6733.23.2020
Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna
Zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. u. Z 2020 r. poz. 293) obwieszczam, że na wniosek z dnia 07 grudnia 2020 r. Pana Macieja Kłaka, ul. Armii Krajowej 25, 44-337 Jastrzębie Zdrój - pełnomocnika Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, Tarnów 33-100, który wpłynął do tutejszego organu w dniu 10 grudnia 2020 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym dla inwestycji polegającej na budowie (rozbudowie) sieci gazowej średniego ciśnienia HDPE 100 SDR 11 RC Dz40mm w Cieszynie przy ul. Gen. Józefa Hallera na części dz. nr 42; 48/5 obr. 77.
Planowana inwestycja będzie polegała na budowie (rozbudowie) sieci gazowej HDPE 100 SDR 11 RC Dz40mm o dł. L=123,5 mb.
Jednocześnie informuję, że w dniu 21 grudnia 2020 r. tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie decyzji z organami wymienionymi w art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj. Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gliwicach w zakresie melioracji i Starostą Cieszyńskim w zakresie ochrony gruntów rolnych.
Właściciele, użytkownicy wieczyści, a także inni uprawnieni legitymujący się ograniczonymi prawami rzeczowymi lub prawami obligacyjnymi do w/w działki, w przypadku gdy określone wyżej zamierzenie inwestycyjne wpływa na sferę ich uprawnień związanych z korzystaniem z nieruchomości, mogą wnieść swoje uwagi, zastrzeżenia i wnioski w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia tj. do dnia 04 stycznia 2021 r.
W związku z wprowadzonym na terenie Polski stanem epidemii od 20 marca 2020 r. Urząd Miejski w Cieszynie ograniczył aż do odwołania bezpośrednią obsługę stron. Po wcześniejszym indywidualnym telefonicznym umówieniu się, można zapoznać się z dokumentami niniejszego postępowania. Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Cieszyna, z dnia 2 grudnia 2020r. na parterze Urzędu Miejskiego w Cieszynie w budynku administracyjnym przy ul. Rynek 1, w holu Kancelarii Ogólnej usytuowane są stanowiska do obsługi interesantów. Interesanci wchodzący do Urzędu Miejskiego w Cieszynie muszą mieć założone maseczki ochronne oraz rękawiczki ochronne lub stosować środki do dezynfekcji rąk. Interesanci są przyjmowani pojedynczo na jedno stanowisko obsługi. Wszelkie wnioski i podania w tej sprawie, w chwili obecnej, należy składać poprzez operatora pocztowego, środki komunikacji elektronicznej lub poprzez umieszczenie w urnie znajdującej się przed drzwiami wejściowymi do Ratusza (Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43- 400 Cieszyn). Korespondencja dostarczona do Urzędu Miejskiego w Cieszynie przez operatora pocztowego i interesantów jest poddawana 24-godzinnej kwarantannie, następnie podlega rejestracji. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie. Informacje o zasadach załatwiania spraw poprzez środki komunikacji elektronicznej oraz numery telefonów do poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Cieszynie można znaleźć na stronie bip.um.cieszyn.pl.