W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do instytucji publicznej.

Adres skrytki Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie to:

/ZOJO_Cieszyn/SkrytkaESP – podstawowy adres dla dowolnej korespondencji kierowanej do Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie podpisanej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym ePUAP) lub niepodpisanej. Stosowany przy wymianie korespondencji między kontami instytucjonalnymi (podmiotami publicznymi).

/ZOJO_Cieszyn/skrytka – adres skrytki dla dowolnej korespondencji kierowanej do Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie podpisanej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym ePUAP). Skrzynka ta służy do kontaktu jednostki z obywatelem, firmą, stowarzyszeniem itp. Ponadto jeżeli jednostka przesyła wysyłkę elektroniczną do stronyma 14 dni na potwierdzenie odbioru dokumentu. Jeżeli tego nie uczyni dokument uważa się za skutecznie doręczony oraz automatycznie generuje się urzędowe poświadczenie dostarczenia (UPD).

Przesłanie dokumentu elektronicznego

Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP, użytkownik celem przesłania dokumentu do jednostki powinien przejść do Katalogu spraw, gdzie ma możliwość wyszukania typu sprawy powiązanej ze stosownym formularzem, umożliwiającym wypełnienie i przesłanie dokumentu elektronicznego.

Dokumenty mogą być przesyłane przy użyciu usługi centralnej o nazwie Pismo ogólne do podmiotu publicznego lub przy użyciu innych usług, znajdujących się w Katalogu spraw. Po wybraniu linku do usługi, należy kliknąć przycisk "Załatw sprawę". Potem w polu "Ustaw / zmień adresata" należy wyszukać adresata "CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE". Następnie należy wypełnić treść pisma oraz ewentualnie dodać załączniki.

Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane przez system i nie zostaną rozpatrzone. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 150 MB.

Dokumenty podpisane elektronicznie można dostarczyć w godzinach pracy Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie do pokoju 103 na następujących nośnikach płyta CD-RW lub DVD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO).

Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) muszą zostać uwierzytelnione poprzez zastosowanie podpisu elektronicznego, lub profilu zaufanego ePUAP.

Powiadom znajomego