Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska SP-3
Rodzaj ogłoszenia: |
roboty budowlane |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego |
Nazwa: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Bronisław Nowak, Arkadiusz Smoczyński |
Adres: Rynek 1 |
Kod pocztowy: 43-400 |
Miejscowość: Cieszyn |
Województwo: Śląskie |
Telefon: 33-8521538, 8521763 |
Faks: 33-8521243, 8514464 |
Poczta elektroniczna (e-mail): inwestycje@um.cieszyn.pl |
Adres internetowy (URL): http://www.um.cieszyn.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje |
Nazwa: Wydziała Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Bronisław Nowak, Arkadiusz Smoczyński |
Adres: ul. Kochanowskiego 14 |
Kod pocztowy: 43-400 |
Miejscowość: Cieszyn |
Województwo: Śląskie |
Telefon: 33-8521538, 8521763 |
Faks: 33-8514464 |
Poczta elektroniczna (e-mail): inwestycje@um.cieszyn.pl |
Adres internetowy (URL): http://www.um.cieszyn.pl |
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | ||||||||||
|
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | ||||||||||
|
I.5) Rodzaj zamawiającego |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis | |||||||||||
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego boiska SP-3 | |||||||||||
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej z włókna fibrylowanego. Wymiary zewnętrzne boiska – szerokość x długość: 30 x 50 m. Arena sportowa powinna mieć wydzielone liniami pełnowymiarowe boisko do piłki ręcznej 20 x 40 m, dwa boiska do koszykówki 15 x 28 m, boisko do siatkówki 9 x 18 m. Linie boisk powinny różnić się kolorami. Boisko musi być ogrodzone na wysokość 4,0 m siatką stalową na słupkach. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty ziemne, drenaż odwodniający boisko, fundamenty stojaków tablic do koszykówki, bramek do piłki ręcznej, słupków do siatkówki, słupków ogrodzenia, trzywarstwową podbudowę pod nawierzchnię – zagęszczona podsypka piaskowa o grubości 10 cm + warstwa ze stabilizowanego mechanicznie kruszywa łamanego, o uziarnieniu 5-40 mm, grubości 15 cm + warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego o uziarnieniu do 6 mm, grubości 5 cm, montaż tulei pod stojaki tablic do koszykówki, pod słupki do koszykówki, wykonanie obrzeża betonowego wokół boiska, ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej z włókna fibrylowanego w kolorze zielonym, wklejenie linii boisk o szer. 5 cm, wykonanych ze sztucznej trawy, w kolorach wg projektu, zasypanie powierzchni boiska odpowiednim piaskiem kwarcowym, zgodnie z wymogami producenta nawierzchni, ogrodzenie boiska, dostawę i montaż wyposażenia boisk: a) koszykówka: stojaki pod tablice – szt. 4, tablice uniwersalne z włókna epoksydowego z możliwością regulacji wysokości od 2600 do 3050 mm - szt. 4, obręcze wzmocnione blachą 4 mm, uchylne, wytrzymałość na obciążenia statyczne 2,8 kN, z siateczką stalową cynkowaną ogniowo, mocowaną 8-punktowo – szt. 4, tuleje do montażu stojaków – 4 kpl. b) siatkówka: zestaw profesjonalny do gry w siatkówkę norma FIVB – słupki aluminiowe owalne z możliwością płynnej regulacji wysokości siatki, osłony słupków, stanowisko sędziowskie, gniazda do montażu w fundamencie, siatka turniejowa polipropylenowa, antenki jednoczęściowe z kieszenią, wieszak na siatkę, uchwyty przyścienne magazynowe na w/wym. sprzęt - 1 kpl., c) piłka ręczna: bramki aluminiowe składane z siatką, norma I.H.F. – szt. 2, elementy do montażu w podłożu – 2 kpl., siatka turniejowa, polipropylenowa – 2 szt. B) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiajacego: W celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia ze sztucznej trawy odpowiada określonym w dokumentacji wymaganiom, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbkę oferowanej trawy wraz z opisem technicznym oferowanej nawierzchni, a także atest higieniczny PZH. | |||||||||||
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 43-400 Cieszyn, ul. Hallera | |||||||||||
kod NUTS: | |||||||||||
II.1.8) Nomenklatura:
| |||||||||||
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC): | |||||||||||
II.1.9) Podział zamówienia na części: nie Oferty można składać w odniesieniu do: | |||||||||||
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie | |||||||||||
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia | |||||||||||
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): Wielofunkcyjne boisko sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej z włókna fibrylowanego. Wymiary zewnętrzne boiska – szerokość x długość: 30 x 50 m. Arena sportowa powinna mieć wydzielone liniami pełnowymiarowe boisko do piłki ręcznej 20 x 40 m, dwa boiska do koszykówki 15 x 28 m, boisko do siatkówki 9 x 18 m. Linie boisk powinny różnić się kolorami. Boisko musi być ogrodzone na wysokość 4,0 m siatką stalową na słupkach. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty ziemne, drenaż odwodniający boisko, fundamenty stojaków tablic do koszykówki, bramek do piłki ręcznej, słupków do siatkówki, słupków ogrodzenia, trzywarstwową podbudowę pod nawierzchnię – zagęszczona podsypka piaskowa o grubości 10 cm + warstwa ze stabilizowanego mechanicznie kruszywa łamanego, o uziarnieniu 5-40 mm, grubości 15 cm + warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego o uziarnieniu do 6 mm, grubości 5 cm, montaż tulei pod stojaki tablic do koszykówki, pod słupki do koszykówki, wykonanie obrzeża betonowego wokół boiska, ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej z włókna fibrylowanego w kolorze zielonym, wklejenie linii boisk o szer. 5 cm, wykonanych ze sztucznej trawy, w kolorach wg projektu, zasypanie powierzchni boiska odpowiednim piaskiem kwarcowym, zgodnie z wymogami producenta nawierzchni, ogrodzenie boiska, dostawę i montaż wyposażenia boisk (patrz opis przedmiotu zamówienia) | |||||||||||
II.2.2) Opcje (o ile możliwe): | |||||||||||
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium |
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie realizacje odpowiadające swoim rodzajem (boiska o nawierzchni syntetycznej)i wartością (suma wartości podanych robót nie niższa niż 600 tys. zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - należy zapewnić osoby do kierowania budową i innymi robotami budowlanymi posiadające: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie - wg załącznika nr 3 do SIWZ -potwierdzające, że Wykonawca: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, sąd nie orzekł wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie, e)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. f)oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, g)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
SEKCJA IV: PROCEDURA | ||||||||||||||
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia | ||||||||||||||
Przetarg nieograniczony | ||||||||||||||
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy): | ||||||||||||||
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z dnia | ||||||||||||||
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
| ||||||||||||||
IV.2) Kryteria oceny ofert | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3) Informacje administracyjne | ||||||||||||||
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: | ||||||||||||||
Dostępne do 2006-08-08 Cena (o ile dotyczy) 20 zł Warunki i sposób płatności: | ||||||||||||||
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: | ||||||||||||||
2006-08-08 | ||||||||||||||
IV.3.3) Termin związania ofertą: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: | ||||||||||||||
Data 2006-08-08 Miejsce Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, I-piętro, pok. 18. |
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? |
nie |
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia |
V.2) Data wysłania ogłoszenia: |
Data 2006-07-07 |
Przedmiar.pdf
Siwz_boisko_SP3.pdf
Siwz_boisko_SP3.rtf.rtf
odpowiedz_2.pdf
Siwz_boisko_SP3.doc
Projekt_boisko_SP3_pdf.pdf
odpowiedz_modyfikacja_zmiana_terminu.pdf
Specyfikacje_techniczne.pdf