W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej

Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)

  Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej
  Treść zamówienia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Cieszyn: termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, do kontaktów: Grzegorz Wojaczek, Arkadiusz Smoczyński, ul. Rynek 1 lok. 11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794350, fax 033 4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl.

Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Grzegorz Wojaczek, Arkadiusz Smoczyński, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. Śląskie, tel. 33-4794350, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Grzegorz Wojaczek, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. Śląskie, tel. 33-4794350, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl.

Oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-400 Cieszyn, ul. Moniuszki 13.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej: nie dotyczy.

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku żłobka nr 2 przy ul. Moniuszki 13 obejmująca: wymianę stolarki okiennej na okna z PCV - sztuk 121 / 304 m2; wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; tynki wewnętrzne ościeży wraz z pomalowaniem.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 (E182), 45.42.11.25.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - sztuk 121 / 304 m2;

wymiana parapetów wewnętrznych na PCV (25x85 cm - szt. 36, 25x105 cm - szt. 47, 25x215 cm - szt. 4, 25x255 cm - szt. 24) i zewnętrznych na parapety z blachy (25x85 cm - szt. 36, 25x105 cm - szt. 47, 25x215 cm - szt. 4, 25x255 cm - szt. 24); tynki wewnętrzne ościeży wraz z pomalowaniem (614,5 mb ościeża o szer. do 15 cm)

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

- wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wymiana/montaż stolarki okiennej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

- należy zapewnić osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł,

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty,

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (wymiana/montaż stolarki okiennej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie (zgodnie z pkt 4 ppkt 2 SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności,

e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.pl.

Opłata: 10 PLN.

Warunki i sposób płatności: Na wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej:

- można odebrać w siedzibie Wydziału inwestycji miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 10 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897,

- za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku..

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 11:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:00, Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, pok. 18..

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Przedmiar.pdf
Projekt.pdf
Wyjasnienia_nr_1.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
Wyjasnienia_nr_3.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
Wyjasnienia_nr_2_nowy_termin.pdf
Wyjasnienia_nr_4.pdf
ST.pdf
Wyjasnienia_nr_2_nowy_termin.jpg

Załączniki

Projekt.pdf pdf, 7.11 MB
ST.pdf pdf, 8.14 MB

Powiadom znajomego