Termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej
Zamówienie publiczne (format zamówienia dowolny)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej |
Treść zamówienia: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cieszyn: termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, do kontaktów: Grzegorz Wojaczek, Arkadiusz Smoczyński, ul. Rynek 1 lok. 11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794350, fax 033 4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.cieszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Grzegorz Wojaczek, Arkadiusz Smoczyński, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. Śląskie, tel. 33-4794350, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Grzegorz Wojaczek, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, woj. Śląskie, tel. 33-4794350, fax 33-4794361, e-mail: inwestycje@um.cieszyn.pl, www.um.cieszyn.pl. Oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku żłobka nr 2, etap I - wymiana stolarki okiennej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-400 Cieszyn, ul. Moniuszki 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: nie dotyczy. 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku żłobka nr 2 przy ul. Moniuszki 13 obejmująca: wymianę stolarki okiennej na okna z PCV - sztuk 121 / 304 m2; wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; tynki wewnętrzne ościeży wraz z pomalowaniem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 (E182), 45.42.11.25. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - sztuk 121 / 304 m2; wymiana parapetów wewnętrznych na PCV (25x85 cm - szt. 36, 25x105 cm - szt. 47, 25x215 cm - szt. 4, 25x255 cm - szt. 24) i zewnętrznych na parapety z blachy (25x85 cm - szt. 36, 25x105 cm - szt. 47, 25x215 cm - szt. 4, 25x255 cm - szt. 24); tynki wewnętrzne ościeży wraz z pomalowaniem (614,5 mb ościeża o szer. do 15 cm) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wymiana/montaż stolarki okiennej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - należy zapewnić osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (wymiana/montaż stolarki okiennej) i wartością (suma wartości podanych w ofercie robót nie może być niższa niż 150.000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić będą samodzielne funkcje techniczne na budowie (zgodnie z pkt 4 ppkt 2 SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.pl. Opłata: 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek zainteresowanego SIWZ w formie papierowej: - można odebrać w siedzibie Wydziału inwestycji miejskich, ul. Kochanowskiego 14, pok. 12, po uiszczeniu wpłaty 10 zł na konto w ING Bank Śląski nr 25 1050 1083 1000 0001 0075 7897, - za zaliczeniem pocztowym Zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:00, Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, pok. 18.. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006. |
Przedmiar.pdf
Projekt.pdf
Wyjasnienia_nr_1.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
Wyjasnienia_nr_3.pdf
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
Wyjasnienia_nr_2_nowy_termin.pdf
Wyjasnienia_nr_4.pdf
ST.pdf
Wyjasnienia_nr_2_nowy_termin.jpg