W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Wystąpienie Pokontrolne z kontroli przeprowadzonej w trybie zwykłym, zgodnie z okresowym planem kontroli uzgodnionym pismem Głównego Geodety Kraju nr NG-OSG.920.27.2019.JP (Organ zarządzający kontrolę: Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Katowicach, działający w imieniu Wojewody Śląskiego - GKI.431.1.7.2020)

 
WOJEWODA ŚLĄSKI  

GKI.431.1.7.2020

WYSTĄPIENIE POKONTROLNE

z kontroli przeprowadzonej w trybie zwykłym, zgodnie z okresowym planem kontroli uzgodnionym pismem Głównego Geodety Kraju nr NG-OSG.920.27.2019.JP z dnia 6 listopada 2019 r., na podstawie art. 9 ust. 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

Organ zarządzający kontrolę:

Śląski Wojewódzki Inspektor
Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego
w Katowicach,
działający w imieniu Wojewody Śląskiego

Jednostka kontrolowana:

Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Kontrolerzy:

  • Jacek Wieczorek - kierownik oddziału (kierownik zespołu kontrolerów);
  • Szymon Filipczuk - inspektor wojewódzki (członek zespołu kontrolerów);
  • Hanna Czyrnek - inspektor wojewódzki (członek zespołu kontrolerów).

Kontrolę przeprowadzano w dniach: 1 września - 30 października 2020 r.

Zakres przedmiotowy kontroli:

  1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - kontrola prawidłowości stosowania procedur przeprowadzania modernizacji EGiB (art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne).
  2. Proces cyfryzacji zbiorów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i automatyzacja jego funkcjonowania:
    1. stan cyfryzacji zasobu w zakresie materiałów kartograficznych oraz operatów (§32 ust. 2 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - dalej rozporządzenie w sprawie zasobu, a także art. 24 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne),
    2. stan usługi przeglądania dla danych ewidencji gruntów i budynków (art. 24 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne),
    3. stan e-usług dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych (§ 7 ust. 2 pkt 3 i § 19 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia w sprawie zasobu),
    4. stan e-usług dotyczących obsługi narad koordynacyjnych (art. 28b ust. 10 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne),
    5. stan e-usług dotyczących udostępniania materiałów Pzgik dla obywateli (§ 7 ust. 2 pkt 7 i § 19 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia w sprawie zasobu),
    6. stan bieżącej cyfryzacji dokumentów przekazywanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych (§ 14 ust. 1 rozporządzenia w sprawie zasobu).
  3. Sposób wykonywania zadań z zakresu geodezji i kartografii realizowanych z wykorzystaniem dotacji z działu 710, rozdział 71012.

Okres objęty kontrolą:

  • dla tematu 1 - od 1 stycznia 2018 r. do 1 września 2020 r.
  • dla tematu 2 - od 1 stycznia 2018 r. do 1 września 2020 r.
  • dla tematu 3 - za 2019 rok.

Załączniki

Powiadom znajomego