Zarządzenie nr CUW01.0221.37.2023
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Dyrektora Centum Usług Wspólnych w Cieszynie |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia inwentaryzacji w Przedszkolu nr 8 w Cieszynie wg stanu na dzień 30.08.2023 r |
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Przedszkolu nr 8 w Cieszynie wg stanu na dzień 30.08.2023 r.
Na podstawie § 1, pkt. 5 oraz § 3 pkt. 1 uchwały Rady Miejskiej Cieszyna nr XXVIII/275/16 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi dla samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Cieszyn, art. 4 ust. 5 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) oraz Instrukcji inwentaryzacyjnej Przedszkola nr 8 w Cieszynie zarządzam:
§1
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Przedszkolu nr 8 w Cieszynie wg stanu na dzień 30 sierpnia 2023 r., w związku ze zmianą na stanowisku Dyrektora, w następującym zakresie: w drodze spisu z natury – środki trwałe, środki trwałe w używaniu – wyposażenie, środki trwałe ujęte w ewidencji ilościowej, księgozbiór, środki trwałe będące własnością innych jednostek, artykuły w magazynie remontowym; w drodze weryfikacji – wartości niematerialne i prawne, grunty oraz środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych.
2. Spisane składniki majątku wymienione w pkt. 1 zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym w dniu 30 sierpnia 2023 r. osobie przejmującej obowiązki Dyrektora od 1 września 2023 r.
§2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1) Katarzyna Ostroga – Przewodnicząca komisji,
2) Iwona Kempny,
3) Dorota Małysz.
2. Do przeprowadzenia spisu z natury powołuję zespół spisowy w składzie:
1) Iwona Kempny,
2) Dorota Małysz.
§3
Zobowiązuję Przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej do przekazania oryginałów arkuszy spisowych do Głównego Księgowego Centrum Usług Wspólnych w terminie do 30.08.2023 r.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor
Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
mgr Paweł Szajor