W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zarządzenie nr CUW01.0221.10.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
z dnia
w sprawie powołania Komisji przetargowej
Zarządzenie nr CUW01.0221.10.2022
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
z dnia 29 lipca 2022 roku

w sprawie powołania Komisji przetargowej

Na podstawie pełnomocnictwa Burmistrza Miasta nr OR-I.0052.59.2021 z dnia 2 marca 2022 roku oraz pełnomocnictwa Burmistrza Miasta Cieszyna nr OR-I.0052.60.2022 z dnia 2 marca 2022 roku, w związku z § 4 pkt 2 Uchwały Nr XLVI/481/10 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 29 kwietnia 2010 roku w sprawie utworzenia gminnej jednostki budżetowej – Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie z późn. zm. oraz art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z  2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

§1

Dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Oprogramowanie specjalistyczne systemu blended learning oraz dostawa sprzętów do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Rozwój edukacji w szkołach podstawowych w Cieszynie”, powołuję Komisję przetargową w składzie:

  • Arkadiusz Gabryś – przewodniczący komisji,
  • Ewelina Czepczar-Figielska – sekretarz komisji,
  • Aleksandra Czyż – członek komisji,
  • Joanna Miąsik – członek komisji.

§2

  1. Do obowiązków przewodniczącego Komisji należy w szczególności:
  • wnioskowanie do Dyrektora o zatwierdzenie trybu oraz materiałów przetargowych (SWZ i ogłoszenie),
  • kierowanie pracami Komisji oraz nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
  • podpisywanie korespondencji wychodzącej, w tym m. in.: odpowiedzi na pytania, wyjaśnień lub informacji o zmianach w SWZ, powiadomienie wykonawców o wykluczeniu, odrzuceniu ofert, unieważnieniu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, wysłanie informacji o wniesionym proteście, jego treści oraz wyniku postępowania wszystkim wykonawcom itp.
  • przeprowadzenie otwarcia ofert tj. podania bezpośrednio przed otwarciem ofert kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, sprawdzenie i okazanie obecnym stanu zabezpieczenia poszczególnych ofert oraz podczas otwarcia ofert podanie nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
  • wnioskowanie do Dyrektora Centrum Usług o wykluczenie wykonawców, odrzucenie ofert, unieważnienie postępowania oraz o zatwierdzenie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
  • przygotowywanie do podpisania Dyrektorowi pism wychodzących w postępowaniu protestacyjnym.
  1. Do obowiązków sekretarza Komisji należą:
  • opracowanie projektu ogłoszenia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym określenie warunków udziału w postępowaniu oraz ich zaparafowanie,
  • prowadzenie dokumentacji postępowania, w tym protokołu postępowania,
  • wydawanie i wysyłanie zainteresowanym wykonawcom kompletu materiałów przetargowych,
  • prowadzenie rejestru wykonawców, którzy pobrali SWZ,
  • przyjmowanie zapytań wykonawców odnośnie SWZ,
  • kontrola poprawności przyjętych ofert (sprawdzenie czy oferty zostały złożone zgodnie z wymogami SWZ oraz czy nie doszło do ich przedwczesnego otwarcia),
  • w razie nieobecności przewodniczącego komisji wykonywanie czynności, o których mowa w ust. 1,
  • przygotowanie ogłoszenia do publikacji w siedzibie Zamawiającego, w Biuletynie Zamówień Publicznych, internecie i prasie,
  • odsyłanie ofert wykonawcom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwaną dalej Pzp.
  1. Do obowiązków członków Komisji należą:
  • dostarczenie sekretarzowi Komisji wszystkich posiadanych dokumentów i opracowań związanych z przedmiotem zamówienia,
  • udział w posiedzeniu komisji,
  • udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,
  • udział w sesji otwarcia ofert,
  • czynny udział przy ocenie ofert,
  • podpisywanie protokołu postępowania.
  1. Wartość, zakres przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia określa wyznaczony przez przewodniczącego Komisji członek Komisji.

§3

Do zadań Komisji należy otwarcie ofert, dokonanie oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, w tym:
  • otwarcie ofert w terminie określonym w SWZ oraz sprawdzenie, czy wszystkie oferty zostały złożone w terminie składania ofert określonym w SWZ,
  • ocena złożonych ofert w zakresie sprawdzenia zgodności ofert z SWZ i ustawą Pzp,
  • wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert dokonanej przez poszczególnych członków, w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w SWZ i w zaproszeniu do składania ofert. W przypadku nie podpisania umowy lub nie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Komisja zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
  • przygotowanie treści ogłoszenia o wyborze oferty oraz o udzieleniu zamówienia – art. 309 PZP.
  • 4
  1. Każda osoba, która wykonuje prace w Komisji przetargowej, może podlegać odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych, na podstawie ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 289).
  2. Polecenia i decyzje dotyczące procedur zamówień publicznych wydawane są w formie pisemnej.

§5

Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku inspektora ds. edukacji.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Dyrektor 
Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
mgr Paweł Szajor

 

Załączniki

Powiadom znajomego