Zarządzenie nr CUW01.0221.10.2022
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | krócenia dnia pracy w okresie od dnia 29 czerwca 2022 r. do 1 lipca 2022 r. |
w sprawie powołania Komisji przetargowej
Na podstawie pełnomocnictwa Burmistrza Miasta nr OR-I.0052.59.2021 z dnia 2 marca 2022 roku oraz pełnomocnictwa Burmistrza Miasta Cieszyna nr OR-I.0052.60.2022 z dnia 2 marca 2022 roku, w związku z § 4 pkt 2 Uchwały Nr XLVI/481/10 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 29 kwietnia 2010 roku w sprawie utworzenia gminnej jednostki budżetowej – Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie z późn. zm. oraz art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
§1
Dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Oprogramowanie specjalistyczne systemu blended learning oraz dostawa sprzętów do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Rozwój edukacji w szkołach podstawowych w Cieszynie”, powołuję Komisję przetargową w składzie:
Arkadiusz Gabryś – przewodniczący komisji,
Ewelina Czepczar-Figielska – sekretarz komisji,
Aleksandra Czyż – członek komisji,
Joanna Miąsik – członek komisji.
§2
1. Do obowiązków przewodniczącego Komisji należy w szczególności:
- wnioskowanie do Dyrektora o zatwierdzenie trybu oraz materiałów przetargowych (SWZ i ogłoszenie),
- kierowanie pracami Komisji oraz nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
- podpisywanie korespondencji wychodzącej, w tym m. in.: odpowiedzi na pytania, wyjaśnień lub informacji o zmianach w SWZ, powiadomienie wykonawców o wykluczeniu, odrzuceniu ofert, unieważnieniu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, wysłanie informacji o wniesionym proteście, jego treści oraz wyniku postępowania wszystkim wykonawcom itp.
- przeprowadzenie otwarcia ofert tj. podania bezpośrednio przed otwarciem ofert kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, sprawdzenie i okazanie obecnym stanu zabezpieczenia poszczególnych ofert oraz podczas otwarcia ofert podanie nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
- wnioskowanie do Dyrektora Centrum Usług o wykluczenie wykonawców, odrzucenie ofert, unieważnienie postępowania oraz o zatwierdzenie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
- przygotowywanie do podpisania Dyrektorowi pism wychodzących w postępowaniu protestacyjnym.
2. Do obowiązków sekretarza Komisji należą:
- opracowanie projektu ogłoszenia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym określenie warunków udziału w postępowaniu oraz ich zaparafowanie,
- prowadzenie dokumentacji postępowania, w tym protokołu postępowania,
- wydawanie i wysyłanie zainteresowanym wykonawcom kompletu materiałów przetargowych,
- prowadzenie rejestru wykonawców, którzy pobrali SWZ,
- przyjmowanie zapytań wykonawców odnośnie SWZ,
- kontrola poprawności przyjętych ofert (sprawdzenie czy oferty zostały złożone zgodnie z wymogami SWZ oraz czy nie doszło do ich przedwczesnego otwarcia),
- w razie nieobecności przewodniczącego komisji wykonywanie czynności, o których mowa w ust. 1,
- przygotowanie ogłoszenia do publikacji w siedzibie Zamawiającego, w Biuletynie Zamówień Publicznych, internecie i prasie,
- odsyłanie ofert wykonawcom, którzy złożyli oferty po terminie składania ofert – zgodnie z zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwaną dalej Pzp.
3. Do obowiązków członków Komisji należą:
- dostarczenie sekretarzowi Komisji wszystkich posiadanych dokumentów i opracowań związanych z przedmiotem zamówienia,
- udział w posiedzeniu komisji,
- udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,
- udział w sesji otwarcia ofert,
- czynny udział przy ocenie ofert,
- podpisywanie protokołu postępowania.
4. Wartość, zakres przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia określa wyznaczony przez przewodniczącego Komisji członek Komisji.
§3
Do zadań Komisji należy otwarcie ofert, dokonanie oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, w tym:
- otwarcie ofert w terminie określonym w SWZ oraz sprawdzenie, czy wszystkie oferty zostały złożone w terminie składania ofert określonym w SWZ,
- ocena złożonych ofert w zakresie sprawdzenia zgodności ofert z SWZ i ustawą Pzp,
- wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert dokonanej przez poszczególnych członków, w oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w SWZ i w zaproszeniu do składania ofert. W przypadku nie podpisania umowy lub nie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Komisja zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
- przygotowanie treści ogłoszenia o wyborze oferty oraz o udzieleniu zamówienia – art. 309 PZP.
2. Polecenia i decyzje dotyczące procedur zamówień publicznych wydawane są w formie pisemnej.
§5
Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku inspektora ds. edukacji.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor
Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie
mgr Paweł Szajor