Zarządzenie nr 0050.311.2021
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Miasta Cieszyna |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Cieszynie |
zmieniające zarządzenie nr | 0050.797.2018, |
Status | obowiązujące |
Zarządzenie Nr 0050.311.2021
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 2 czerwca 2021 roku
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Cieszynie
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.)
§ 1
Zmieniam Zarządzenie Nr 0050.797.2018 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Cieszynie w ten sposób, że w załączniku do zarządzenia - Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Cieszynie:
- w miejsce dotychczasowej treści § 17 wpisuję nową treść:
"§ 17
Do zadań naczelników wydziałów, kierowników innych komórek organizacyjnych Urzędu i pracowników na samodzielnych stanowiskach należy w szczególności:
1) organizowanie i kierowanie pracą swojego wydziału lub komórki w celu prawidłowego i terminowego wykonania zadań,
2) usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziału lub komórki organizacyjnej,
3) opracowywanie i bieżące wnioskowanie o aktualizację struktury organizacyjnej wydziału lub komórki w celu zapewnienia skuteczności działania stosownie do zadań wynikających z przepisów prawa,
4) określanie i realizacja celów i zadań komórki organizacyjnej z uwzględnieniem standardów kontroli zarządczej,
5) nadzór, koordynowanie i ocena realizacji celów i zadań komórki organizacyjnej z uwzględnieniem standardów kontroli zarządczej,
6) sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją dochodów i wydatków budżetowych w powierzonym zakresie,
7) zapewnienie współpracy pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
8) wydawanie z upoważnienia Burmistrza Miasta decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
9) dokonywanie bieżącej oceny ważności aktów prawnych wewnętrznych z zakresu działania komórki, pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
10) zapewnienie dostępu do informacji publicznej z zakresu zadań realizowanych przez komórkę, udzielanie informacji publicznej oraz udostępnianie w tym zakresie dokumentów,
11) przygotowywanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady Miejskiej oraz dla potrzeb Burmistrza Miasta, Zastępców Burmistrza Miasta, Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta,
12) uczestnictwo w sesjach i komisjach Rady Miejskiej zgodnie z dyspozycją Burmistrza Miasta,
13) opracowywanie i aktualizowanie podległym pracownikom zakresów obowiązków i odpowiedzialności służbowej z uwzględnieniem przestrzegania zasad dyscypliny finansów publicznych przy realizowaniu zadań, które mogą skutkować takim naruszeniem,
14) inicjowanie szkoleń podległych pracowników,
15) nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników, w tym w zakresie udzielonych pracownikom pełnomocnictw Burmistrza Miasta oraz dokonywanie okresowej oceny ich pracy,
16) nadzór i kontrola wykonywania przez podległych pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie, a także przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej,
17) nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników zasad bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz dyscypliny pracy,
18) ponoszenie odpowiedzialności za zabezpieczenie i ochronę składników majątkowych będących na wyposażeniu komórki,
19) nadzór nad prawidłową pracą podległych pracowników w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
20) nadzór nad przestrzeganiem w wydziale lub komórce organizacyjnej instrukcji kancelaryjnej,
21) współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie ochrony danych osobowych,
22) realizacja zaleceń i wniosków pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli przez jednostki zewnętrzne,
23) prowadzenie, w zakresie swojego wydziału lub komórki, spraw obronnych, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,
24) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta.";
- w § 34 ust. 1 na końcu dodaję treść:
"- o bezpieczeństwie przestrzeni powietrznej: wydawanie zgód na wykonywanie operacji lotniczych nad terenem miasta."; - w § 37:
- w ust. 1 pkt 2 lit. b dodaję tiret o brzmieniu: "- kortami tenisowymi przy. ul. Sportowej 1;",
- w ust. 2 pkt 3 lit. d w miejsce dotychczasowej treści wpisuję nową treść: "Stanowisko ds. obsługi klienta - symbol WS.14, WS. 20,",
- 3 pkt 4 w miejsce dotychczasowej treści wpisuję nową treść: "Stanowiska ds. obsługi obiektów (WS.6, WS.7, WS.8, WS.9, WS.10, WS.19) zastępują się wzajemnie,",
- w ust. 3 pkt 5 w miejsce dotychczasowej treści wpisuję nową treść: "Stanowiska ds. obsługi recepcji (WS.11, WS.12, WS.13) zastępują się wzajemnie,",
- w ust. 3 dodaję pkt 7 o treści: "Stanowiska ds. obsługi klienta (WS.14, WS.20) zastępują się wzajemnie oraz zastępują stanowiska ds. obsługi recepcji (WS.11, W.12, WS.13).".
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Cieszyna.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.