W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Uchwała nr I/3/2022

Szczegóły
jakiego organu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
z dnia
w sprawie wyboru Sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
na podstawie § 3 ust. 10 Załącznika do Uchwały Nr XXIV/228/16 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 25 sierpnia 2016 r. w sprawie uchwalenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
status uchwały obowiązująca

Uchwała Nr I/3/2022
Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie 
z dnia 28 września 2022 roku

 

w sprawie wyboru Sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie
 

Na podstawie § 3 ust. 10 Załącznika do Uchwały Nr XXIV/228/16 Rady Miejskiej Cieszyna z dnia 25 sierpnia 2016 r. w sprawie uchwalenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie - Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie 

postanawia :

§ 1

Na Sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Cieszynie na kadencję 2022-2025 wybrać Izabelę Błaszczok.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 





 
 Przewodniczący

Mariusz Andrukiewicz

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego