W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Format daty w polu "Data publikacji od" jest nieprawidłowy
Format daty w polu "Data publikacji do" jest nieprawidłowy
Zamówienie na : Pełnienie usługi polegającej na zarządzaniu nieruchomością położoną w Cieszynie przy ul. Hajduka 10, składających się z działek nr 16/4 i 16/10 obr. 33 oraz fragmentów działek nr 16/3 i 16/7 obr. 33 - łącznie zwanych dalej Dworcem Cieszyn.
Tryb podstawowy art. 275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia
usługi
Wartość zamówienia
Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Zamówienie na : Wynajęcie, dostawa, montaż i demontaż świetlnych dekoracji świątecznych w przestrzeni miejskiej Cieszyna w okresie Świąt Bożego Narodzenia 2021/2022.
Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia
dostawy
Wartość zamówienia
Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/