W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZPIF.271.1.4.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa farm fotowoltaicznych w rejonie ulic Konopnickiej i Kościuszki oraz przy ul. Motokrosowej w Cieszynie wraz z opracowaniem i wdrożeniem systemu zarządzania energią pochodzącą z OZE”
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy ZPIF.271.1.4.2023
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn

Pełna dokumentacja postępowania dostępna pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn

Załączniki

Powiadom znajomego