W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

KPM.272.3.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Druk i dostawa „Wiadomości Ratuszowych” – Informatora Urzędu Miejskiego w Cieszynie w terminie od 11.02.2022 r. do 13.01.2023 r. w nakładzie 5000 egzemplarzy.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy KPM.272.3.2022
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Zaproszenie do złożenia oferty
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub na adres e-mail: urzad@um.cieszyn.pl

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki

Powiadom znajomego