W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

11/ZP/DIZ/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Cieszyn w sezonie zimowym 2021/2022 r.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy 11/ZP/DIZ/2021
Zamawiający Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie
Tryb zamówienia Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne
Termin składania ofert
Sposób składania ofert drogą elektroniczną poprzez ePUAP, formularz dostępny poprzez miniPortal
unieważnienie

Na podstawie art. 260 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp. 

Uzasadnienie prawne: Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1 unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty 

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Załączniki

Ogłoszenie pdf, 132 kB

Powiadom znajomego