11/ZP/DIZ/2021
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Cieszyn w sezonie zimowym 2021/2022 r. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | 11/ZP/DIZ/2021 |
Zamawiający | Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie |
Tryb zamówienia | Tryb podstawowy art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | Zamówienie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto a niższej niż progi unijne |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | drogą elektroniczną poprzez ePUAP, formularz dostępny poprzez miniPortal |
Na podstawie art. 260 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1 unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.