W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

ZP.271.1.5.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 oraz II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy ZP.271.1.5.2019
Zamawiający Gmina Cieszyn
Tryb zamówienia Zamówienie publiczne
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn – Punkt Obsługi Klientów
unieważnienie
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Załączniki

SIWZ pdf, 518 kB

Powiadom znajomego