W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Stanowisko urzędnicze ds. sprawozdawczości i rozliczania inwestycji w Wydziale Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Robert Przybyłek, Cieszyn
Uzasadnienie wyboru Kandydat w największym stopniu spełnił wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku.
Pan Robert Przybyłek legitymuje się wykształceniem wyższym kierunkowym. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Kandydat wykazał się dobrą znajomością przepisów obowiązujących na stanowisku oraz zasad funkcjonowania samorządu.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko urzędnicze ds. sprawozdawczości i rozliczania inwestycji w Wydziale Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych
Miejsce pracy Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert W siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn; ePUAP
Status rozstrzygnięte

Cieszyn, dnia 21 grudnia 2023 r.

OR-I.2110.17.2023

Burmistrz Miasta Cieszyna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. sprawozdawczości i rozliczania inwestycji
w Wydziale Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych
w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie - co najmniej średnie.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie średnie lub wyższe pierwszego stopnia o kierunku ekonomia, rachunkowość i finanse, administracja, budownictwo, architektura, architektura krajobrazu, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, ochrona środowiska.
  2. co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe: na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego lub/i na stanowisku związanym z księgowością lub/i na stanowisku związanym z rozliczaniem inwestycji / realizacją inwestycji / przygotowaniem inwestycji,
  3. znajomość obowiązujących przepisów prawnych na stanowisku pracy:
  4. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres, komunikatywność, dokładność, sumienność samodzielność, kultura osobista, umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, kreatywność,
  6. umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Microsoft Office, OpenOffice, itp. internetu, poczty elektronicznej,
  7. chęć dalszego podnoszenia kwalifikacji,
  8. dyspozycyjność, prawo jazdy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udział w przygotowaniu i rozliczaniu dokumentacji inwestycyjnej w zakresie zgodności z umowami o wykonanie dokumentacji technicznej inwestycji.
  2. Przygotowanie rozliczeń finansowych poszczególnych zadań inwestycyjnych we współpracy z inspektorem nadzoru oraz stanowiskami ds. realizacji inwestycji oraz ds. przygotowania inwestycji.
  3. Przygotowanie informacji i projektów Zarządzeń Burmistrza w zakresie dotyczącym działalności Wydziału.
  4. Współpraca w zakresie przekazywanych środków trwałych z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Wydziałem Finansowym.
  5. Przekazywanie do Wydziału Finansowego rozliczeń końcowych zadań inwestycyjnych dla zamknięcia tytułów inwestycyjnych.
  6. Opracowywanie materiałów sprawozdawczo-informacyjnych dotyczących zadań inwestycyjnych.
  7. Opracowywanie bieżących planów inwestycyjnych i harmonogramów realizacji inwestycji.
  8. Przygotowywanie wniosków przychodów i wydatków wraz z uzasadnieniem do projektu budżetu gminy na następny rok, celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań.
  9. Prace związane z planowaniem budżetu. Opracowanie projektu budżetu w zakresie działalności Wydziału. Pełna współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansowym.
  10. Współpraca przy opracowaniu projektu wieloletniej prognozy finansowej (WPF) dotyczącej zadań Wydziału, pełna współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansowym, zgodnie z instrukcją dotyczącą sporządzania WPF.
  11. Monitorowanie zmian w WPF pod kątem zgodności z Budżetem Gminy.
  12. Monitorowanie wszystkich zmian z zakresu budżetu i WPF.
  13. Przygotowanie materiałów kierowanych pod obrady Rady Miejskiej w sprawie wykonania budżetu za półrocze i rok budżetowy dotyczących wykonania budżetu i WPF.
  14. Bieżąca kontrola prawidłowości wykonania budżetu dotyczącego zadań Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych pod względem zgodności z planami.
  15. Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym faktur i rachunków, szczególnie w zakresie ich zgodności z dokumentacją przetargową, zawartymi umowami i budżetem.
  16. Przygotowanie dokumentacji finansowej związanej z przekazaniem do użytkowania nadzorowanych zadań inwestycyjnych po ich zakończeniu.
  17. Współpraca z pracownikami prowadzącymi tematy inwestycyjne.
  18. Współpraca z miejskimi i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w procesie przygotowania, realizacji i rozliczania inwestycji.
  19. Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji zadań oraz zespołach zadaniowych powoływanych przez Burmistrza Miasta.
  20. Przygotowanie korespondencji związanej z rozliczaniem inwestycji.
  21. Współpraca ze stanowiskami ds. realizacji inwestycji oraz ds. przygotowania inwestycji w zakresie sporządzania wszelkiego rodzaju planów, sprawozdań i informacji.
  22. Udział w czynnościach związanych z procedurami zamówień publicznych, w tym udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji, w tym wykonywanie czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w zakresie: szacowania wartości zamówienia, opracowywania opisu przedmiotu zamówienia, ustalania warunków udziału w postępowaniu, ustalania kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, czynności związanych z badaniem i ocena ofert, opracowywania odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu, na podstawie odrębnego powołania przez Burmistrza Miasta jako członka komisji, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i właściwymi przepisami wewnętrznymi.
  23. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych oraz Kierownika Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji.
  24. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, kart informacyjnych i projektów zarządzeń Burmistrza związanych z zakresem działania Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji.
  25. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych oraz wnioski komisji Rady Miejskiej dotyczące zakresu działania Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji.
  26. Uczestniczenie w obradach Rady Miejskiej i Komisjach Rady Miejskiej w zależności od potrzeb.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14 w pomieszczeniu biurowym na I piętrze oraz w razie potrzeby na terenie Gminy Cieszyn,
  2. brak możliwości korzystania z windy,
  3. praca przy monitorze ekranowym pow. 4/h na dobę i urządzeniach biurowych,
  4. praca pod presją czasu.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Urzędzie Miejskim w Cieszynie w miesiącu listopadzie 2023 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, ze wskazaniem miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz numeru telefonu do kontaktu lub adresu poczty elektronicznej,
  2. curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisane,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce "Praca",
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane lub ma wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego): świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, również obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie, w przypadku kiedy kandydat jest w zatrudnieniu,
  6. oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • zgodnie z załączonym poniżej wzorem,
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna z załączonym poniżej wzorem,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

List motywacyjny, CV oraz składane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

  1. złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. sprawozdawczości i rozliczania inwestycji w Wydziale Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych", w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn;
  2. przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem w temacie wiadomości,

w terminie do dnia 4.01.2024 r. w godzinach pracy Urzędu.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 4.01.2024 r. do godz. 15.30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zobowiązani są do osobistego przybycia na posiedzenie Komisji do siedziby Urzędu Miejskiego w Cieszynie. O dokładnej godzinie posiedzenia Komisji ds. naboru oraz o sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych sytuacjach rozmowa może zostać przeprowadzona za pomocą komunikatora internetowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.cieszyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 w Cieszynie.

  Z up. Burmistrza Miasta Cieszyna
   
  Stanisław Kawecki
  Sekretarz Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego