W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. sporządzania i monitorowania wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Finansowym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Justyna Kubaszczyk, Cieszyn
Uzasadnienie wyboru Kandydatka w największym stopniu spełniła wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku.
Pani Justyna Kubaszczyk w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością przepisów obowiązujących na stanowisku oraz określonymi predyspozycjami osobowościowymi.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. sporządzania i monitorowania wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Finansowym
Miejsce pracy Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert W siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn; ePUAP
Status rozstrzygnięte

Cieszyn, dnia 7 grudnia 2023 r.

OR-I.2110.17.2023

Burmistrz Miasta Cieszyna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. sporządzania i monitorowania wieloletniej prognozy finansowej
w Wydziale Finansowym
w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn

Pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie - co najmniej średnie,
  6. staż pracy:
    • 3 letni staż pracy oraz średnie wykształcenie, lub
    • brak wymogu stażu pracy dla wyższego wykształcenia.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie: administracyjne, ekonomiczne,
  2. doświadczenie zawodowe: na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego, na stanowiskach związanych z księgowością,
  3. doświadczenie w pracy: w administracji publicznej,
  4. znajomość obowiązujących przepisów na danym stanowisku pracy:
  5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, samodzielność,
  6. umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
  7. preferowana znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, systemów bankowości elektronicznej, biegła obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, OpenOffice, poczty elektronicznej, innych programów komputerowych związanych z zakresem zadań na danym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prace związane z planowaniem budżetu. Opracowanie projektu budżetu, projektu uchwały budżetowej zgodnie z uchwalonym trybem prac nad projektem uchwały budżetowej. Pełna współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy.
  2. Analiza i ocena prawidłowości sporządzania planów finansowych przez jednostki organizacyjne Gminy.
  3. Przekazywanie jednostkom organizacyjnym Gminy i wydziałom Urzędu Miejskiego informacji o wysokości kwot projektowanych i ostatecznych dochodów i wydatków budżetowych do ujęcia w planach finansowych.
  4. Współpraca przy opracowaniu projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, pełna współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy zgodnie z instrukcją dotyczącą sporządzania WPF.
  5. Monitorowanie planowanych zmian w WPF pod kątem zgodności z Budżetem Gminy.
  6. Ujmowanie wszystkich zmian z zakresu budżetu i WPF w systemach komputerowych.
  7. Wypełnianie zadań realizatora BIP zgodnie z przepisami regulaminu publikowania informacji publicznej w BIP. Gromadzenie danych i publikowanie w pełnym zakresie w BIP informacji wymaganych ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem informacji dotyczących opłat i podatków lokalnych.
  8. Przygotowanie kompletu materiałów kierowanych pod obrady Rady Miejskiej w sprawie wykonania budżetu za półrocze i rok budżetowy dotyczących wykonania budżetu i WPF.
  9. Gromadzenie jednostkowych sprawozdań budżetowych i ich kontrola formalno-rachunkowa.
  10. Sprawdzanie formalno-rachunkowe cząstkowych sprawozdań budżetowych przygotowywanych przez pracowników Wydziału Finansowego pod kątem ich zgodności z zapisami na kontach księgowych i z dokumentami źródłowymi.
  11. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości budżetowej Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych Gminy (miesięcznej, kwartalnej, rocznej) przy wykorzystaniu systemów komputerowych.
  12. Bieżąca kontrola prawidłowości wykonania budżetu przez jednostki organizacyjne pod względem zgodności z planami i zasadami dyscypliny finansowej.
  13. Współudział przy gromadzeniu i kontroli jednostkowych sprawozdań finansowych pod kątem zgodności wykazanych danych ze sprawozdaniami budżetowymi.
  14. Opracowanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego.
  15. Przeprowadzanie inwentaryzacji sald kont rozrachunkowych i pozostałych sald aktywów i pasywów w drodze weryfikacji sald.
  16. Potwierdzania kontrahentom sald kont rozrachunkowych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Rynek 1 w pomieszczeniu biurowym na II piętrze,
  2. możliwość korzystania z windy,
  3. praca przy monitorze ekranowym pow. 4/h na dobę i urządzeniach biurowych.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Urzędzie Miejskim w Cieszynie w miesiącu listopadzie 2023 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, ze wskazaniem miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz numeru telefonu do kontaktu lub adresu poczty elektronicznej,
  2. curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisane,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce "Praca",
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane lub ma wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego): świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, również obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie, w przypadku kiedy kandydat jest w zatrudnieniu,
  6. oświadczenia o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • zgodnie z załączonym poniżej wzorem,
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna z załączonym poniżej wzorem,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

List motywacyjny, CV oraz składane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

  1. złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektor ds. sporządzania i monitorowania wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Finansowym", w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn;
  2. przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem w temacie wiadomości,

w terminie do dnia 21.12.2023 r. w godzinach pracy Urzędu.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 21.12.2023 r. do godz. 15.30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zobowiązani są do osobistego przybycia na posiedzenie Komisji do siedziby Urzędu Miejskiego w Cieszynie. O dokładnej godzinie posiedzenia Komisji ds. naboru oraz o sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych sytuacjach rozmowa może zostać przeprowadzona za pomocą komunikatora internetowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.cieszyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 w Cieszynie.

  Z up. Burmistrza Miasta Cieszyna
   
  Stanisław Kawecki
  Sekretarz Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego