Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-technicznych w Wydziale Organizacyjnym
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Michał Lasoń, Skoczów |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Kandydat w największym stopniu spełnił wymagania i oczekiwania stawiane w ofercie naboru jako niezbędne na wyżej wskazanym stanowisku. Pan Michał Lasoń legitymuje się wykształceniem wyższym kierunkowym, w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się dobrą znajomością przepisów obowiązujących na stanowisku. |
Stanowisko | Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-technicznych w Wydziale Organizacyjnym |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | W siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn; ePUAP |
Status | rozstrzygnięte |
Cieszyn, dnia 14 września 2022 r.
OR-I.2110.12.2022
Burmistrz Miasta Cieszyna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. administracyjno-technicznych
w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn
Pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie.
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowane kierunki wykształcenia: administracja, finanse i rachunkowość, budownictwo,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej - co najmniej 3 lata,
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów na danym stanowisku pracy:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych w zakresie zagadnień ogólnych związanych z gospodarką finansową jednostek samorządu terytorialnego,
- ustawy o rachunkowości w zakresie zagadnień ogólnych dotyczących przeprowadzania inwentaryzacji,
- ustawy - Prawo budowlane w zakresie zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność, kreatywność, zdolności analityczne, komunikatywność, dokładność, sumienność, wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
- biegła obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, OpenOffice, poczty elektronicznej,
- chęć dalszego podnoszenia kwalifikacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zabezpieczenie mienia Urzędu oraz organizacja monitoringu i ochrony budynków administracyjnych Urzędu.
- Wyposażanie pomieszczeń biurowych w meble, sprzęty i urządzenia biurowe oraz gospodarowanie tym mieniem.
- Administrowanie lokalami biurowymi w Urzędzie.
- Gospodarowanie energią elektryczną, energią cieplną, wodą dostarczaną do budynków administracyjnych Urzędu i rozliczanie kosztów ich zużycia.
- Przygotowanie i realizowanie remontów i prac konserwacyjnych wykonywanych w budynkach administracyjnych Urzędu przez pracowników obsługi oraz firmy zewnętrzne.
- Zlecanie wykonawstwa robót wodno-kanalizacyjnych oraz c. o., zwłaszcza w sytuacji wystąpienia awarii.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości, w tym w zakresie utrzymania zimowego w budynkach administracyjnych Urzędu oraz na terenie wokół tych budynków.
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Wydział Organizacyjny, w tym udział w komisjach przetargowych.
- Ewidencjonowanie zaangażowania wydatków budżetowych Referatu Gospodarczo-Remontowego wynikającego z zawieranych umów, zleceń, zamówień lub otrzymanych faktur oraz przestrzeganie harmonogramu wydatków budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
- Prowadzenie wspólnie ze stanowiskiem ds. administracyjno-gospodarczych i zaopatrzenia ewidencji ilościowej środków trwałych (wyposażenia i sprzętu) oraz wartości niematerialnych i prawnych będących własnością Urzędu Miejskiego oraz obcych środków trwałych użyczonych Urzędowi,
- Wystawianie dokumentów OT (oddanie do użytkowania środka trwałego) dla sprzętu podlegającego wprowadzeniu do ewidencji wartościowej i współpraca z Wydziałem Finansowym w tym zakresie zgodnie instrukcją obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miejskim w Cieszynie,
- Wystawianie dokumentów PT (protokół przyjęcia/przekazania środka trwałego) dla środków trwałych przekazywanych/przyjmowanych przez Wydział Organizacyjny,
- Prowadzenie wspólnie ze stanowiskiem ds. administracyjno-gospodarczych i zaopatrzenia oznakowania środków trwałych oraz bieżące aktualizowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych,
- Udział w organizowaniu wyborów powszechnych i referendów.
- Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, jak również, w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentów eDokument.
- Przestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, ul. Rynek 1 w klimatyzowanym pomieszczeniu biurowym na I piętrze oraz w razie potrzeby na terenie pozostałych budynków administracyjnych Urzędu,
- Praca w ramach systemu równoważnego czasu pracy,
- Brak możliwości korzystania z windy.
- Praca przy monitorze ekranowym pow. 4/h na dobę i urządzeniach biurowych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W Urzędzie Miejskim w Cieszynie w miesiącu sierpniu 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, ze wskazaniem miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz numeru telefonu do kontaktu lub adresu poczty elektronicznej,
- curriculum vitae z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisane,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie bip.um.cieszyn.pl w zakładce "Praca",
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane lub ma wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego): świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, również obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie, w przypadku kiedy kandydat jest w zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
- oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- zgodnie z załączonym poniżej wzorem,
- klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych (RODO), zgodna z załączonym poniżej wzorem,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
List motywacyjny, CV oraz składane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną wymagane dokumenty aplikacyjne można:
- złożyć w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. administracyjno-technicznych w Wydziale Organizacyjnym", w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn;
- przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z identycznym dopiskiem w temacie wiadomości,
w terminie do dnia 26.09.2022 r. w godzinach pracy Urzędu.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do dnia 26.09.2022 r. do godz. 16.30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zobowiązani są do osobistego przybycia na posiedzenie Komisji do siedziby Urzędu Miejskiego w Cieszynie. O dokładnej godzinie posiedzenia Komisji ds. naboru oraz o sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych sytuacjach rozmowa może zostać przeprowadzona za pomocą komunikatora internetowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.cieszyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 w Cieszynie.