Zawiadomienie SRM-II.6733.14.2024
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6733.14.2024 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania, zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie części budynku zlokalizowanego na części działki nr 12/7 obr. 54 w Cieszynie, przy ul. Kraszewskiego i zmianie jej sposobu użytkowania ze stołówki na siłownię wraz z zapleczem socjalno-szatniowym.
Cieszyn, dnia 9 stycznia 2025 r.
SRM-II.6733.14.2024
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego oraz o możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), zawiadamiam, że na wniosek z dnia 9 grudnia 2024 r., złożony przez Zespół Szkół im. Władysława Szybińskiego, ul. Kraszewskiego 11, 43-400 Cieszyn, którego reprezentuje pełnomocnik Pani Paula Szopa-Uryga, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie części budynku zlokalizowanego na części działki nr 12/7 obr. 54 w Cieszynie, przy ul. Kraszewskiego i zmianie jej sposobu użytkowania ze stołówki na siłownię wraz z zapleczem socjalno-szatniowym. Roboty budowlane wchodzące w zakres przebudowy części budynku oraz zmiany zagospodarowania terenu obejmują przebudowę wewnętrznego układu pomieszczeń, likwidację schodów zewnętrznych oraz otworu drzwiowego w południowej elewacji budynku, wykonaniem nowych schodów zewnętrznych wraz z otworem drzwiowym w północnej elewacji budynku, a także przebudową zewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz montażem na zewnątrz budynku podnośnika dla osób niepełnosprawnych.
W przedmiotowym postępowaniu nie występują przesłanki do dokonania uzgodnień w trybie art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), tym samym zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.
Zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 23.01.2025 r., tj. po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 30 stycznia 2025 r. mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie. Po upływie ww. terminu wydana zostanie decyzja.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-250.
z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta