W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zawiadomienie SRM-II.6730.59.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6730.59.2024
Typ sprawy Ustalenie warunków zabudowy
Rodzaj dokumentu zawiadomienie nieustalonych spadkobierców o wydaniu decyzji
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie nieustalonych spadkobierców nieżyjącego Pawła Terentowicza, współwłaściciela nieruchomości: działka nr 50/146 w obrębie nr 76, położonej w Cieszynie przy ul. Sowiej 3E, o wydaniu decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch wiat rekreacyjnych oraz budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie ogrodu strażackiego przy Remizie OSP Cieszyn-Mnisztwo na części działki nr 50/186 obr.76 w Cieszynie przy ul. Gen. Hallera.


Cieszyn, dnia 4 września 2024 r.

SRM-II.6730.59.2024

 

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1c oraz art. 64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)

zawiadamiam nieustalonych spadkobierców nieżyjącego Pawła Terentowicza, współwłaściciela nieruchomości: działka nr 50/146 w obrębie nr 76, położonej w Cieszynie przy ul. Sowiej 3E

że w dniu 4 września 2024 r. wydałem decyzję nr 69.2024 ustalającą warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch wiat rekreacyjnych oraz budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie ogrodu strażackiego przy Remizie OSP Cieszyn-Mnisztwo na części działki nr 50/186 obr.76 w Cieszynie przy ul. Gen. Hallera.

Postępowanie toczyło się na wniosek Gminy Cieszyn.

Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 18 września 2024 r., to jest po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Zgodnie z art. 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia strony przez publiczne ogłoszenie o wydaniu decyzji, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i w formie określonych we wniosku, chyba, że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 334794250 lub 334794261.

Od ww. decyzji stronom postępowania, które zawiadamiane są niniejszym obwieszczeniem, przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Cieszyna. Termin wniesienia odwołania upływa w dniu 2 października 2024 r.

 

 

 

 

z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

 

Załączniki

Powiadom znajomego