Zawiadomienie SRM-II.6730.59.2024
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6730.59.2024 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie warunków zabudowy |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie nieustalonych spadkobierców o wszczęciu postępowania |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie nieustalonych spadkobierców nieżyjącego Pawła Terentowicza, współwłaściciela nieruchomości: działka nr 50/146 w obrębie nr 76, położonej w Cieszynie przy ul. Sowiej 3E o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla dla inwestycji polegającej na budowie dwóch wiat rekreacyjnych oraz budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie ogrodu strażackiego przy Remizie OSP Cieszyn-Mnisztwo na części działki nr 50/186 obr.76 w Cieszynie przy ul. Gen. Hallera.
Cieszyn, dnia 13 sierpnia 2024 r.
SRM-II.6730.59.2024
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1c oraz art. 64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)
zawiadamiam nieustalonych spadkobierców nieżyjącego Pawła Terentowicza, współwłaściciela nieruchomości: działka nr 50/146 w obrębie nr 76, położonej w Cieszynie przy ul. Sowiej 3E
że na wniosek Gminy Cieszyn, który wpłynął do tutejszego urzędu w dniu 2 sierpnia 2024 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch wiat rekreacyjnych oraz budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie ogrodu strażackiego przy Remizie OSP Cieszyn-Mnisztwo na części działki nr 50/186 obr.76 w Cieszynie przy ul. Gen. Hallera.
Zakres inwestycji obejmuje budowę dwóch wiat o następujących parametrach: pierwsza wiata: powierzchnia 26 m2, długość 6,5 m, szerokość 4 m, wysokość od 5,25 m do 5,75 m; druga wiata: powierzchnia 25 m2, długość 5 m, szerokość 5 m, wysokość od 4,75 m do 5,25 m, a także obiektów małej architektury w postaci: 5 stołów, 5 ławek, 1 stojaka na rowery, 3 masztów oświetlenia solarnego. Teren inwestycji posiada dostęp pośredni do drogi publicznej ul. Generała Hallera po pozostałej części działki nr 50/186 obr.76.
W przedmiotowym postępowaniu nie występują przesłanki do dokonania uzgodnień w trybie art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), tym samym zostały zebrane wszystkie dokumenty umożliwiające zakończenie postępowania.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 3 września 2024 r. mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie. Po upływie ww. terminu wydana zostanie decyzja.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-250.
z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta