Zawiadomienie SRM-II.6730.41.2024
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6730.41.2024 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie warunków zabudowy |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie nieustalonych spadkobierców o zebraniu materiału dowodowego |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie nieustalonych spadkobierców nieżyjącej Elżbiety Sikora, właścicielki nieruchomości: działka nr 42 i 43 w obrębie nr 38, położonej w Cieszynie przy ul. Leopolda Staffa,o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku gospodarczego, teren inwestycji obejmuje działki nr 80 i 4/10 w obrębie nr 38, położone przy ul. Stanisława Staszica w Cieszynie.
Cieszyn, dnia 25 lipca 2024 r.
SRM-II.6730.41.2024.JW
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 49 § 1, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1 i 1c oraz art. 64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.)
zawiadamiam nieustalonych spadkobierców nieżyjącej Elżbiety Sikora, właścicielki nieruchomości: działka nr 42 i 43 w obrębie nr 38, położonej w Cieszynie przy ul. Leopolda Staffa
o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku gospodarczego, teren inwestycji obejmuje działki nr 80 i 4/10 w obrębie nr 38, położone przy ul. Stanisława Staszica w Cieszynie.
Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji z organami uzgadniającymi tj. Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach, jako organem właściwym w sprawach melioracji wodnych, Starostą Cieszyńskim, jako organem właściwym ds. ochrony gruntów rolnych oraz Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie, jako właściwym zarządcą drogi publicznej. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia organy nie zajęły stanowiska w sprawie, w związku z czym uzgodnienia uważa się za dokonane.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 16 sierpnia 2024 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265.
Z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta