W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Zawiadomienie SRM-II.6733.3.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy SRM-II.6733.3.2024
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu zawiadomienie o wydaniu decyzji
Data ważności ogłoszenia

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy sieci gazowej średniego ciśnienia na częściach działek nr: 121/8, 121/15, 121/18, 125/2, 125/3, 125/4, 127/1, 155 i 156 w obr. 76 oraz 42/1, 42/2, 64, 65/3, 68/3, 73/35, 73/36, 77/3, 77/4, 80/1, 80/4, 81, 88/1, 88/2 w obr. 77 w Cieszynie rejonie ul. Jastrzębiej.


Cieszyn, 22 lipca 2024 r.

SRM-II.6733.3.2024

 

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Cieszyna

 

Na podstawie art. 49, 49a i 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

 

że w dniu 22 lipca 2024 r. wydałem decyzję nr L.003.2024 ustalającą lokalizację inwestycji celu publicznego dla budowy sieci gazowej średniego ciśnienia na częściach działek nr: 121/8, 121/15, 121/18, 125/2, 125/3, 125/4, 127/1, 155 i 156 w obr. 76 oraz 42/1, 42/2, 64, 65/3, 68/3, 73/35, 73/36, 77/3, 77/4, 80/1, 80/4, 81, 88/1, 88/2 w obr. 77 w Cieszynie rejonie ul. Jastrzębiej.

Postępowanie toczyło się na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, którą reprezentował pełnomocnik Maciej Kłak.

Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane w dniu 5 sierpnia 2024 r., to jest po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Zgodnie z art. 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia strony przez publiczne ogłoszenie o wydaniu decyzji, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i w formie określonej we wniosku, chyba, że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33 - 4794-265.

Od ww. decyzji stronom przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Cieszyna. Termin wniesienia odwołania upływa w dniu 19 sierpnia 2024 r.

 

 

 

 

Z up. Burmistrza Miasta

mgr Arkadiusz Skowroński

 

Naczelnik Wydziału

Strategii i Rozwoju Miasta

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego