Zawiadomienie SRM-II.6730.17.2024
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6730.17.2024 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie warunków zabudowy |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie o wszczęciu postępowania |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie współwłaścicieli działki nr 40 w obrębie nr 61 położonej przy ul. Stefana Żeromskiego 30 w Cieszynie, lecz nie są znane tut. organowi ich adresy zamieszkania, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na działkach nr 45/3 i 45/4 w obrębie nr 61, położonych przy ul. Myśliwskiej w Cieszynie, z równoczesną rozbiórką dwóch istniejących budynków.
Cieszyn, dnia 10 maja 2024 r.
SRM-II.6730.17.2024.JW
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 i 1c oraz art. 64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.)
zawiadamiam osoby, które są współwłaścicielami działki nr 40 w obrębie nr 61 położonej przy ul. Stefana Żeromskiego 30 w Cieszynie, lecz nie są znane tut. organowi ich adresy zamieszkania
że na wniosek, który wpłynął do tutejszego urzędu w dniu 28 lutego 2024 r. Pani Patrycji Urbaczka, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Łukasz Iwanek, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na działkach nr 45/3 i 45/4 w obrębie nr 61, położonych przy ul. Myśliwskiej w Cieszynie, z równoczesną rozbiórką dwóch istniejących budynków.
Jednocześnie zawiadamiam, że organ wystąpił o uzgodnienie z organami wymienionymi w art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach, jako organem właściwym w sprawach melioracji wodnych, Starostą Cieszyńskim, jako organem właściwym ds. ochrony gruntów rolnych oraz Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie, jako właściwym zarządcą drogi publicznej.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265.
Z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta