Zawiadomienie SRM-II.6730.1.2024
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6730.1.2024 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie warunków zabudowy |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie nieustalonych spadkobierców |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie nieustalonych spadkobierców nieżyjącej Barbary Studenska, współwłaścicielki nieruchomości: działka nr 64/3 w obrębie nr 42, położonej w Cieszynie przy ul. Menniczej 50 o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części parteru z funkcji handlowej na funkcję gastronomiczną w budynku zlokalizowanym na działce nr 64/3 w obrębie nr 42, przy ul. Menniczej 50 w Cieszynie.
Cieszyn, dnia 12 lutego 2024 r.
SRM-II.6730.1.2024.JW
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 49, w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1 i 1c oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.)
zawiadamiam nieustalonych spadkobierców nieżyjącej Barbary Studenska, współwłaścicielki nieruchomości: działka nr 64/3 w obrębie nr 42, położonej w Cieszynie przy ul. Menniczej 50
o zebraniu materiału dowodowego i możliwości składania wniosków przed wydaniem decyzji ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części parteru z funkcji handlowej na funkcję gastronomiczną w budynku zlokalizowanym na działce nr 64/3 w obrębie nr 42, przy ul. Menniczej 50 w Cieszynie.
Zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji z organami uzgadniającymi tj. Miejskim Zarządem Dróg w Cieszynie, jako właściwym zarządcą drogi publicznej oraz z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Cieszynie – pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych. W terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia, Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie zaopiniował pozytywnie projekt decyzji, natomiast Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Cieszynie nie zajął stanowiska w sprawie, w związku z czym uzgodnienie uważa się za dokonane.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej. Strony postępowania w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 4 marca 2024 r., mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 33-4794-265.
Z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta