Zawiadomienie SRM-II.6733.21.2023
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | SRM-II.6733.21.2023 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie o wszczęciu postępowania |
Data ważności ogłoszenia |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznej nN na działkach nr 65/3, 72/3, 73/23 i 73/33 obr. 77 w Cieszynie przy ul. Jastrzębiej.
Cieszyn, dnia 18 grudnia 2023 r.
SRM-II.6733.21.2023
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 i 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z poźn. zm.), zawiadamiam, że na wniosek z dnia 24 listopada 2023 r. Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Batorego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznej nN na działkach nr 65/3, 72/3, 73/23 i 73/33 obr. 77 w Cieszynie przy ul. Jastrzębiej.
Inwestycja będzie polegała na budowie sieci elektroenergetycznej ziemnej typu NA2XY-J 4x240mm2 o długości ok. 357 m, przebiegającej od istniejącej stacji transformatorowej „Cieszyn Jastrzębia” nr 22089 zlokalizowanej na dz. nr 73/23 obr. 77 do projektowanych 6 zestawów złączowo-pomiarowych typu ZK2b-2P-X zlokalizowanych na działce nr 65/3 obr. 77.
Jednocześnie informuję, że tutejszy organ wystąpił o uzgodnienie decyzji z organami wymienionym w art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Gliwicach oraz Starostą Cieszyńskim.
Zgodnie z art. 9 i 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego organ administracji obowiązany jest do należytego informowania stron o okolicznościach prowadzonego postępowania administracyjnego, jak również do zapewnienie stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji do zapewnienia możliwości wypowiedzenia się przez strony co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron informuję, że przepis art. 10 § 1 ww. ustawy jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Powyższe uprawnienie nie jest obowiązkiem strony.
Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn w godzinach pracy Urzędu.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego opublikowania.
z up. Burmistrza Miasta
mgr Arkadiusz Skowroński
Naczelnik Wydziału
Strategii i Rozwoju Miasta